Skip to content

"אריק, אל תיפול רוחך", אמר הנשיא פרס לג'ודוקא, אריק זאבי

"מקרים כאלו קורים בחיים", אמר הנשיא לזאבי. "הבנתי שזה קרה בשנייה של איבוד תשומת לב, של חוסר פניות. אבל שמור על עצמך, שמור על גאוותך, אנחנו גאים בך ואל תיפול רוחך, חזק ואמץ. אתה יכול לחנך נוער להיאבק ולהיאבק יפה ולשמור על רעננות, חנך את הצעירים להיות כמוך – חזקים, מאמינים, לוחמים ומקווים . יש […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

נשיא המדינה, שמעון פרס, התקשר אחרי הצהריים לג'ודוקא אריק זאבי לעודדו על רקע ההפסד בטורניר האולימפי. הנשיא פרס אמר לזאבי: "אריק אל תיפול רוחך – הבאת הרבה נצחונות, הבאת הרבה כבוד. מי שמנצח גם לפעמים חוטף מכות. המבחן האמיתי הוא כשמקבלים מכה – לא להתייאש – למדתי זאת במהלך חיי."

נשיא המדינה בתמונת ארכיון עם הג'ודוקא זאבי. (תצלום: יוסף אבי יאיר אנגל)
נשיא המדינה בתמונת ארכיון עם הג'ודוקא זאבי. (תצלום: יוסף אבי יאיר אנגל)

הנשיא התייחס למהלך המשחק ואמר: "מקרים כאלו קורים בחיים – הבנתי שזה  קרה בשנייה של איבוד תשומת לב, של חוסר פניות. אבל שמור על עצמך, שמור על גאוותך, אנחנו גאים בך ואל תיפול רוחך, חזק ואמץ. אתה יכול לחנך נוער להיאבק ולהיאבק יפה ולשמור על רעננות, חנך את הצעירים להיות כמוך – חזקים, מאמינים, לוחמים ומקווים. יש לך עוד הרבה תפקידים למלא".

הנשיא הוסיף בחיוך: "ראיתי את הילדה שלך בקהל והיא נורא נחמדה – תן לה נשיקה ממני."

הג'ודוקא זאבי התרגש מאוד מהשיחה עם הנשיא והודה לו בחום על המילים המחזקות דווקא בשעה קשה זו והבטיח כי ימסור את הנשיקה לביתו.

גם שרת התרבות והספורט, לימור לבנת, התקשרה לזאבי כדי לעודדו.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן