Skip to content

אלביט זכתה בחוזה לאספקת מל"טים ביותר מ-50 מיליון דולר

תספק למדינה בדרום אמריקה מל"טים מדגם הרמס 900 והרמס 450. החוזה כולל מטעדי מודיעין מתקדמים, קרונות שליטה ובקרה ומערכות מכ"ם המסוגלות לצלם תמונות מבעד לעננים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אלביט מערכות זכתה בחוזה בהיקף של יותר מ-50 מיליון דולר לאספקת צי של מטוסים ללא טייס (מל"טים) מסוג הרמס 900 והרמס 450 ללקוח בדרום אמריקה. החוזה יתבצע במשך השנתיים הקרובות.

החוזה כולל קרונות שליטה ובקרה אוניברסאליים Universal Ground Control Station) UGCS) ומגוון מטעדים ויכולות הכוללים את המטעדים האלקטרו-אופטיים המתקדמים של חטיבת האלקטרו-אופטיקה אלאופ, מטעדי מודיעין- communications intelligence) COMINT) של חטיבת אלישרא, מכ"מ רב תכליתי מדגם – SAR/MPR (Synthetic-Aperture Radar/ Medium Powered Radar), המסוגל לצלם תמונות מבעד לעננים, וסנסורים נוספים.

המל"ט הרמס 450 (צילום: אלביט מערכות)
המל"ט הרמס 450 (צילום: אלביט מערכות)

הרמס 450

הרמס 450 הינו פרי פיתוח ייחודי של אלביט מערכות, ומערך המל"טים המבוסס על פלטפורמה זו מהווה את עמוד השדרה של פעילות המל"טים של צה"ל. מערכות מל"טים מסוג הרמס 450 פועלות באופן מבצעי בצבאות שונים בעולם, כולל בזירות לחימה פעילות ועד עתה צברו מעל 300 אלף שעות טיסה מבצעיות.

הרמס 900

הרמס 900 מתבסס על הניסיון המבצעי העשיר שצבר הרמס 450. יש לו מגוון יכולות מתקדמות, החל מטיסה בגובה רב יותר (עד 30 אלף רגל) עבור לשהייה ארוכה יותר ויכולת לשאת מטעדים במשקל גדול יותר. המבנה הייחודי של המל"ט מאפשר לו לשאת מגוון מטעדים בתצורות שונות של גודל ומשקל המאפשרות "החלפה" מהירה בין התצורות השונות.

הרמס 900 (צילום: אלביט מערכות)
הרמס 900 (צילום: אלביט מערכות)

"אנו גאים בהחלטת הלקוח להצטייד במערך משולב של הרמס 450 והרמס 900 ובכך להצטרף ללקוחות הנוספים של ההרמס 900 ובהם צה"ל". ההרמס 900 ממוצב היטב כמוביל עולמי המתאים לביצוע מגוון משימות, מאיסוף מודיעין, לאבטחת גבולות ולמשימות אבטחה. היכולת הייחודית שלו לפעילות משולבת עם ההרמס 450 מאפשרת אינטגרציה קלה בין מפעילים, המגבירה את הגמישות המבצעית וחוסכת בעלויות ללא צורך בתשתיות נוספות ובתכניות אימון מיוחדות", מסביר אלעד אהרונסון, מנכ"ל חטיבת כלים בלתי מאוישים של אלביט מערכות.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן