Skip to content

גל הפרישות בשוק ההון נמשך: עקיבא מוזס, מנכ"ל כיל, הודיע על פרישתו

מוזס פורש לאחר כ-37 שנים בחברה, מתוכן 13 שנים כמנכ"ל כיל; ימשיך בתפקידו עד למציאת מחליף  מאת מערכת מגפון לאחר הודעות הפרישה של גליה מאור, מנכ"ל בנק לאומי ושלמה ינאי, מנכ"ל טבע, הודיע עקיבא מוזס, מנכ"ל כיל, לדירקטוריון החברה על פרישתו. את הודעת הפרישה תיאם מוזס עם ניר גלעד, יו"ר החברה, והוא ימשיך בתפקידו עד […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מוזס פורש לאחר כ-37 שנים בחברה, מתוכן 13 שנים כמנכ"ל כיל; ימשיך בתפקידו עד למציאת מחליף

 מאת מערכת מגפון

לאחר הודעות הפרישה של גליה מאור, מנכ"ל בנק לאומי ושלמה ינאי, מנכ"ל טבע, הודיע עקיבא מוזס, מנכ"ל כיל, לדירקטוריון החברה על פרישתו. את הודעת הפרישה תיאם מוזס עם ניר גלעד, יו"ר החברה, והוא ימשיך בתפקידו עד למציאת מחליף. מועד הפרישה ייקבע בין מוזס לדירקטוריון החברה.

מנכ"ל כיל הפורש, עקיבא מוזס

את דרכו בכיל החל מוזס לפני 37 שנים ככלכלן צעיר בחברת פוספטים בנגב, מילא מגוון תפקידים, ולפני 13 שנה מונה לתפקיד מנכ"ל החברה.

"ההחלטה לסיים את התפקיד התגבשה אצלי בחודשים האחרונים", אמר מוזס בהודעת הפרישה. "אני חושב שזה אך נכון שלאחר שנים כה רבות בתפקיד הבכיר ביותר בחברה, אעביר את האחריות למנהל אחר. זו דרכו של עולם וכך צריך להיות. במיוחד אני מבקש להודות לסמי עופר ז"ל ולבנו עידן עופר יבדל"א, על האמון הרב שנתנו בי".

ניר גלעד, יו"ר כיל ומנכ"ל החברה לישראל, אומר: "קיבלנו בצער את בקשתו של עקיבא מוזס לסיים את תפקידו כמנכ"ל כיל. עידן עופר ואני עשינו כל שביכולתנו לשכנע את עקיבא להמשיך בכהונתו. עקיבא מוזס הוא מגדולי המנהלים שהיו אי פעם בישראל. כיל זכתה שאיש בשיעור קומתו וכישוריו ינהל אותה".

לדברי גלעד למוזס הוצע להשתלב במסגרת קבוצת החברה לישראל, או קבוצת עופר, לאחר סיום תפקידו בכיל.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן