Skip to content

בזמנים קשים צריך ספא

המלון הסקוטי פותח ספא חדש בשיתוף פעולה אסטרטגי עם חברת ל'אוקסיטן ומלון לאונרדו פלאזה ירושלים מרשת מלונות פתאל משיק את "דואו-ספא" – מתחם ספא בוטיק חדש
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
מבנה הספא המשופץ של המלון הסקוטי. שילוב של אבני בזלת

נראה שבמלונאות סבורים שהתשובה לגזירות כלכליות היא עיסוי טוב וחמאם מטהר. וכך יפתח בחודש הבא המלון הסקוטי בטבריה ספא חדש ויוקרתי. מרכז הטיפולים משתרע על פני שלוש קומות בבניין לשימור הצופה אל הכינרת, אשר נבנה בסוף המאה ה-19 ושימש כחלק מבית החולים הסקוטי. המבנה שופץ וחודש תוך שימור המעטפת החיצונית. בעיצוב נעשה שימוש באבני בזלת על ידי האדריכלית עדנה ישי וילסון.

מרכז הטיפולים הוקם בשיתוף פעולה אסטרטגי עם חברת התמרוקים הצרפתית L'OCCITANE בהשקעה המוערכת בכעשרה מיליון שקלים. הספא יציע למבקרים תשעה חדרי טיפולים, חדרי יוגה ופילאטיס, חמאם טורקי, ג'קוזי חיצוני וכן חדר כושר חדיש ומשוכלל. בספא יינתנו מגוון טיפולי קוסמטיקה וגוף ייחודים התואמים את קונספט הספא של ל'אוקסיטן, שאומץ על ידי מלונות ייחודיים ברחבי העולם.

מוצרי ל'אוקסיטן יונחו גם בחדרי האמבטיה של המלון. החנות שתפעל במבנה הספא תציע את מוצרי הפרמיום של החברה.

המלון הסקוטי הוקם על ידי הכנסייה הסקוטית בשנת 2004 במתחם ההיסטורי של בית החולים הסקוטי ומשלב מבני בזלת מהמאה ה-19, עם מלון מודרני וחדיש בסטנדרטים בינלאומיים.

חברת L'OCCITANE נוסדה בפרובאנס שבצרפת בשנת 1976 ומציעה מוצרי טיפוח טבעיים המשלבים טבע ומחקר ונוהגים לפי העקרונות של רפואת צמחי מרפא. ל'אוקסיטן היא חברה עם אחריות חברתית, המחויבת לצמצום ההשפעה של הפעולות והמוצרים שלה על הסביבה.

דואו ספא במלון לאונרדו פלאזה. שירות חדרים למסאז'. (צילום: אסף פינצ'וק)
דואו ספא במלון לאונרדו פלאזה. שירות חדרים למסאז'. (צילום: אסף פינצ'וק)

דואו ספא – לזוגות אך גם ליחידים

ואילו מלון לאונרדו פלאזה ירושלים מרשת מלונות פתאל, משיק את "דואו-ספא", מתחם ספא בוטיק חדש ויוקרתי. הספא החדש הוא הסניף השלישי של רשת ספא הבוטיק "דואו". פתיחת הספא מהווה חלק מתהליך שדרוג המלון, הכולל גם את שדרוג השטחים הציבוריים, החדרים והשקת סוויטה חדשה ורחבת ידיים.

מתחם "דואו ספא" מציע מגוון רחב של טיפולים מקצועיים קלאסיים ומיוחדים, וכולל טיפול "קונכיות חמות", "אבנים חמות" ו"איורוודה".

הטיפולים ניתנים בחדרי טיפול יחידניים או בסוויטה זוגית, הכוללת בנוסף לאזור הטיפולים, גם איזור מנוחה פרטי מפואר ומערכת שמע וטלוויזיה פרטיים. החוויה הזוגית בספא כוללת גם שהייה בג'קוזי הזוגי הענק, וכן אפשרות ל"שירות חדרים" לתוך הסוויטה, כולל ארוחות זוגיות מהמלון ובקבוק קאווה או יין.

מתחם דואו שבמלון כולל גם סאונה רטובה וחדר כושר המאובזר במיטב הציוד ומתקני הכושר. חדר הכושר מציע גם אימונים אישיים.

חבילות הספא כוללות בנוסף למתקני הספא, גם את בריכת המלון וכן ארוחות זוגיות במסעדת "פרימוורה" היוקרתית של המלון (גלאט-כשר), בראשות השף שלום קדוש.

[related-posts title="ידיעות קודמות בנושא ספא במלונות"]

1 Comment

  1. דן
    6 באוגוסט 2012 @ 20:28

    המחירים שלהם,אלוהים ישמור …

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן