Skip to content

"מתחיל להימאס לי מסקס", אמרה אחת החברות בשיחת בנות

"הכל אותו הדבר, אין שום חידושים, בדרך כלל אני כבר חצי ישנה, אז בכלל להתנשק ומשחק מקדים לא בא בחשבון, אם הוא חושב שעכשיו אתחיל עם כל הדברים שהיינו עושים לפני 20 שנה, הוא בהחלט טועה, אין לי כוח", הוסיפה. ומה אמרו שאר החברות?
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בית הקפה השכונתי, יום שישי בשעת צהריים, בית הקפה מלא מפה לפה, ישבנו לנו ביחד חמש חברות, שנייה לפני כניסת השבת, ובין לגימה אחת לשנייה, בין דיבורים לוהטים על המחאה החברתית וקיטורים על החופש הגדול המתמשך כאורך הגלות והמחירים השערורייתיים של ספרי הלימוד, צללנו כמעט מבלי שנרגיש לשיחה פיקנטית חושפנית ומרגשת על סקס. לא סק"ס –  סידורים קניות ספונז'ה – אלא הדבר האמיתי.

סקס, הדבר האמיתי (צילום: FreeDigitalPhotos.net)

"מתחיל להימאס לי מסקס", התחילה את השיחה אחת החברות. "בגיל 47 עם שלושה ילדים, כמה עוד אפשר לסחוב בעליות? הכל אותו הדבר, אין שום חידושים, בדרך כלל אני כבר חצי ישנה, אז בכלל להתנשק ומשחק מקדים לא בא בחשבון, אם הוא חושב שעכשיו אתחיל עם כל הדברים שהיינו עושים לפני 20 שנה, הוא בהחלט טועה, עברו ונגמרו הזמנים, אין לי כוח".

"אז איך אתם עושים את זה?" לא הצליחה השנייה להתאפק, "דרך האימייל?"

"כשמאוד מתחשק לי, אני מוציאה את הרוקט פוקט מהמגירה"

"את יכולה לצחוק כמה שאת רוצה", ענתה לה הראשונה, "את נשואה פחות שנים, חכי, זה יגיע גם אלייך, לא דרך האיימיל, כמו שאמרתי, אני כבר חצי ישנה, על משחק מקדים אין מה לדבר, כנראה שהוא כבר יודע, אני מרגישה את אצבעותיו מטיילות ברפרוף על גבי, ואני יודעת שזה הסימן שלי להתמתח, וכמו שזה מתחיל, מספר דקות לאחר מכן זה נגמר. אני יודעת שגם אני אשמה, אבל העייפות והשיגרה הכריעו אותי, אין בי כוחות להעניק, גם את האורגזמות המפוספסות שלי כבר איני סופרת. כשמאוד מתחשק לי, וזה קורה לעיתים רחוקות, אני מוציאה את הרוקט פוקט מהמגירה, עוצמת עיניים, מפנטזת על בראד פיט ומקבלת את שלי. לבד, בחושך".

"את יודעת מה זה בשביל גרושה למצוא פרטנר ראוי לסקס?"

"את נורמלית??? את אמיתית??? לוותר ככה על סקס, ועוד לך יש פרטנר קבוע?", שמענו כולנו את אחת החברות. "אני גרושה, את חושבת שזה כמו בסרטים? את יודעת מה זה למצוא פרטנר ראוי לסקס? אחד שגם זמין, נקי, ומתפקד כמו שצריך? זה לא כל כך פשוט, זה אתגר בפני עצמו למצוא כזה גבר, אחד שאפשר יהיה לשכב איתו ולא להרגיש אחר כך שום חרטה, אלא רק להתמקד בהנאה שהייתה? ואת עוד חצי ישנה, ומגיעה לאורגזמות רק עם ויברטור ובראד פיט? אני במקומך הייתי מנצלת את הפרטנר שלי עד הטיפה האחרונה, תרתי משמע, עולה ויורדת עליו מכל הכיוונים, ללא שום היסוס ולא חשוב באיזו שעה. את יכולה להתעורר בקלות, אם רק תרצי, וגם תראי בעצמך, הוא ישנה טקטיקה וייתן לך את כל כולו. הסיבה שהוא כך היא שאת ישנה והוא יודע שאין לך חשק, אבל הוא בכל זאת צריך את שלו, איפה האגו שלך? הנשיות שבך? את לא צריכה לפני כל סקס להיראות טיפ טופ, לסבול כאבים להוריד שערות מכל מיני מקומות בגוף שכבר שכחתי איך הם נראים, בשעווה חמה, ללבוש את החזיה והתחתונים הכי סקסיים, לחייך חיוך סקסי ולהכניס את הבטן. לך יש פרטנר שאוהב אותך ומקבל אותך כמו שאת, נצלי את זה עד הסוף, ותתחילי מאתמול!".

"חיכיתי לו בתנוחה כל כך סקסית, שלא הותרתי לו שום מקום לדמיון"

בלי להשאיר הרבה לדימיון (צילום: FreeDigitalPhotos.net)

חברה אחרת, שעד כה רק הקשיבה, הצטרפה לשיחה: "לי ולבעלי היה לפני כמה ימים ערב בלתי נשכח, אפרופו חזייה ותחתונים סקסיים, הצטיידתי בחדשים, מרעננים, קניתי נרות ריחניים, בקבוק יין. סידרתי את חדר השינה, הדלקתי את הנרות, התלבשתי, או יותר נכון התפשטתי, וחיכיתי לו במיטה, לאחר שיצא מהמקלחת. חיכיתי לו בתנוחה כל כך סקסית, שלא הותרתי לו שום מקום לדמיון. מזגתי מהיין ולחשתי באוזנו, 'הלילה הוא שלנו, ואני מתכוונת לנצל אותו עד תום, גם אם נקום מחר עייפים לעבודה, כי עכשיו אנחנו כאן, ואני מתכננת שנהנה מכל רגע. רק אתה, אני, היין והסקס'.

אין לכן מושג כמה שהיה כיף. הוא מאוד הופתע והוחמא. העניין אפילו לא היה בסקס, אלא במשחק המקדים, אחד מהארוכים שחווינו בזמן האחרון, זה היה כל כך מסעיר, כל כך ארוטי ומענג. לקחנו את הלילה באיזי, הרשיתי לעצמי לצעוק, מידי פעם גם לזרוק מילים גסות ומביכות, כי הרגשתי הכי נוח עם הפרטנר שלי. מאז נדרתי ביני לבין עצמי נדר קטן: לפחות פעם אם לא פעמיים בשבוע, אני יוזמת את המהלך המבריק הזה, עד שימאס לנו ונרצה קצת לנוח. בינתיים אני מרגישה בשיאי ומתכוונת לנצל כל רגע ורגע בחיים".

"התגלו אצלו סימני אין אונות, הוא התחמק מסקס"

החברה הרביעית סיפרה בקול מעט מתנצל: "אנחנו עברנו שנה לא קלה. עד אז היה לנו סקס לא רע, אולי לא הכי טוב שאפשר, אבל בינינו, למי יש? לפני כשנה התגלו אצלו סימני אין אונות, הוא התחמק מסקס, היה מסוגר בתוך עצמו ולא דיבר על כך בכלל. אז נכון שיש היום כדורים ושאר תכשירים, אבל הוא כנראה לא רצה להפנים את העובדה שהעסק אצלו כבר לא עובד מי יודע מה. בטח הרגיש מבוכה ודכדוך. לא רציתי שהמצב יימשך, לא רציתי שבן זוגי יאבד משמחת חייו, ובטח שלא רציתי לוותר על סקס. איפה כתוב שגבר בן חמישים פלוס צריך לוותר על זה? רק צריכים לדעת איפה ואיך לטפל והכל יכול להסתדר על הצד הטוב ביותר. אז יזמתי שיחה, שיחה נעימה ולא שופטת, שאלתי קצת שאלות, איך ומה הוא מרגיש, הדגשתי שאני איתו ולא אעזוב אותו ומוכנה להיות איתו בכל התהליך, ואין לו בכלל מה להתבייש, זה קורה וזה בסדר. לאחר המבוכה וההכחשה הראשונית, הוא שיתף איתי פעולה, הוא הבין שאני לצידו ויהי מה. השבועות והחודשים שלאחר מכן לא היו קלים, היינו בפגישת ייעוץ אצל רופא, הוא עשה את הבדיקות הדרושות, עודדתי אותו לאורך כל הדרך, ובאמת העניינים הסתדרו על הצד הטוב ביותר. הסקס חזר, החיוך והביטחון חזרו לחייו, ולמדנו להוקיר כל שעה משותפת שלנו בין הסדינים.  לשמחתי הוא התגבר על המבוכה והפחד, וזה הניצחון הגדול שלנו, יחד, בתור זוג".

"אני שמחה מאוד בשביל כולכן", אמרה בחצי פיהוק חברתי הראשונה והחצי ישנה. "לא יודעת אם אצלי ישתנה משהו, אולי, יום אחד, אחליט שאני רוצה יותר מבטריות ובראד פיט. בינתיים, נוח לי ככה. אולי אני מרגישה שאת שלי עשיתי, ואולי אם ארצה לחזור לריגושים, אחפש לי מאהב לפעמיים בשבוע. אולי, הכל בגדר אולי. אני לא אומרת שאני לא אוהבת סקס, אולי זה צומת של אמצע החיים, אולי באמת אני צריכה לערוך עם עצמי חשבון נפש, בעוד שאני חושבת בקול רם ובלי נקיפות מצפון על מאהב, בן זוגי אולי כבר חשב על זה לפניי ותפס לו מישהי מהצד".

בריזה קלה עברה עלינו לשנייה מתוקה ותפסה את כולנו בהרהורים. חמש נשים באמצע החיים, כל אחת וחייה, כל אחת ויופייה.

בלילה, כשצפיתי בסרט בכיכובו של בראד פיט, חייכתי לעצמי, ושוב עלתה לי לראש הפגישה והתובנות שבאו בעקבותיה:

הכל מתחיל בראש.

סקס טוב לא תלוי בשום גיל.

תמיד נרצה מה שאין לנו, ולא יעזור כלום – הדשא של השכן ירוק יותר.

תמיד טוב שיש בארון חזייה ותחתונים סקסיים.

שיחת חברות על סקס לעולם לא תשעמם.

צילומים:  FreeDigitalPhotos.net
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן