Skip to content

סדר יום של קרן נויבך: סוף (זמני) לקרקס

התכנית סדר יום של קרן נויבך תישאר במתכונתה המקורית, ללא מגישים אורחים הנכפים על צוות התכנית. כך קבעה מליאת רשות השידור, בדיון שנמשך חמש שעות. ההחלטה תקפה לפחות לשבועיים, אז תתכנס ועדת התוכן לדיון מחודש בנושא
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

נוסח החלטת  המליאה קובע כי היא מכירה בסמכותה של ההנהלה לערוך לשבץ ולקבוע את השידורים, רצועת הזמן המגישים וכל הכרוך בכך.

מפגינים בלוד נגד הנהלת רשות השידור (צילום: ציפי מנשה)

המליאה שמעה את מנכ"ל הרשות, מנהל קול ישראל, עורכת התכנית, מגישת התכנית, וכן את כל הגורמים החיצוניים שביקשו להופיע בפני המליאה. על אף ההחלטה המפקידה בידי ההנהלה את כל הסמכויות הקשורות לתוכן ואופי השידורים, החליטה המליאה כי התכנית סדר יום תמשיך ותהייה משודרת במתכונת שנקבעה לה ואושרה ע"י ועדת התוכן בשנת 2008: עד שלא ייערכו שינויים על ידי ועדת התוכן, תישאר התכנית במתכונתה המקורית. כך קבעה המליאה.

עם זאת, הוחלט כי ועדת התוכן תתכנס בתוך כשבועיים לדיון בנושא. הדיון נפתח בסקירה של מבקרת הפנים על הממצאים הראשונים של הבדיקה אותה היא מקיימת על פי הנחיית יו"ר רשות השידור ד"ר אמיר גילת, על מנת להניח מצע עובדתי לדיון. יו"ר הרשות ד"ר אמיר גילת אמר: "מליאת רשות השידור קיימה היום דיון ענייני, מקצועי ונטול פניות שבו ניתנה זכות הדיבור לכל מי שרצה להביע את עמדתו  מתוך הרשות ומחוצה לה. כל הגורמים שנכחו בדיון היו קשובים לרוח הדברים שנאמרו בו, וכולם מאוחדים במשימה החשובה של הצעדת רשות השידור קדימה. בכוונתי לכנס בקרוב את ועדת התוכן לדיון בנושא".

[related-posts title="עוד באותו נושא"]

1 Comment

  1. עמית
    8 באוגוסט 2012 @ 22:42

    אם שמעתם מכה חזקה זאת האבן שירדה לי מהלב. סדר יום היא תוכנית כל כך טובה שבלי קשר לדעות ולאישיות של המתארחים בה הם יכולים רק לקלקל.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן