Skip to content

סרטון וידיאו להנקה נכונה התגלה כסרט פורנוגרפי

מריאן סאהורי בסך הכל רצתה לסייע לאמהות שהתקשו בהנקה. לאחר מעשה, גילתה במקרה שחלקים ממנו נשתלו בסרט כחול, ששמה פורסם בניגוד להסכמתה והקשתו מובילה לקישורים לאתרי פורנו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אם אמריקנית טרייה הגישה לאחרונה תביעה נגד חברה גדולה העוסקת בתחום המדיה והשיווק, לאחר שגילתה כי בסרט וידיאו שצולם לאחרונה בהשתתפותה, ובו הדגימה הנקה נכונה בצוותא עם בתה בת החודש, שולבו קטעים פורנוגרפיים והוא הופץ ברחבי הרשת.

"זה היה מזעזע", אמרה מריאן סאהורי (35), שצילמה לראשונה את הסרטון במטרה לסייע לנשים שנתקלו בבעיות הנקה.

הנקה (צילום אילוסטרציה: FreeDigitalPhotos.net)

בשבוע שעבר, אישר שופט פדראלי במדינת ניו ג'רסי את התביעה שהגישה סאהורי נגד מרדית' קורפוריישן, החברה שהפיקה את סרטון ההדרכה בהשתתפותה. בכתב התביעה נאמר, כי הובטח לה בעל פה כי שמה המלא לא יפורסם בסרטון. ואולם, בפועל הופיע שמה המלא של האם הצעירה בסרטון. החברה טוענת, מנגד, כי סאהורי חתמה טרם הצילומים על מסמך "המתיר לחברה לעשות שימוש בתמונתה, בקולה ובשמה". "מרדית' אמנם אינה אחראית לכך", נאמר בהצהרה שפורסמה מטעם החברה, "אבל אנו מצטערים מאוד שכך קרה לגברת סאהורי ולמשפחתה".

כשנולדה בתה של סאהורי, בדצמבר 2009, נתקלה האם הצעירה בקשיים רבים בהנקתה, ונאלצה להסתייע ביועצת הנקה. חודש לאחר מכן הציעה היועצת לסאהורי להצטלם לסרטון הדרכה ולחלוק עם הצופים את קשייה, תוך שהיא מדגימה טכניקות הנקה מומלצות. "לא שילמו לי על זה", סיפרה סאהורי, "לא רציתי להיות סוג של סלבריטי. עשיתי את זה כדי לסייע לאמהות אחרות".

סאהורי לא ראתה את היצירה המוגמרת לאחר תום הצילומים. ביולי 2010 ביצעה חיפוש על שמה בגוגל. לתדהמתה, היא גילתה שהחיפוש מעלה מספר עצום של קישורים לאתרים פורנוגרפיים ולסרטוני וידיאו המכילים את שמה. היא החלה לצפות באחד מהם וגילתה שהסרטון שצולם עמה נערך כך שכלל גם אשה עם תכונות ומבנה דומים לשלה, המקיימת יחסי מין. סאהורי ההמומה הקישה מייד את שמה של הבת וביצעה חיפוש בגוגל גם עליה. התוצאה לא הותירה ספקות: הקישורים שעלו בחיפוש הובילו לאותם אתרים פורנוגרפיים עצמם.

בתביעה נאמר כי הסרטון הועלה לאתר יוטיוב, בעוד שבמרדית' הבטיחו לסאהורי כי הוא יוצג אך ורק בערוץ ההורים ובטלוויזיה בכבלים. במרדית' אמרו כי מאז התביעה דאגה החברה להסיר את הסרטון מכל האתרים וערוצי הטלוויזיה שבהם פרסמה אותו. החברה הוסיפה, כי היא "המומה" מהשימוש השגוי בסרטון ושכבר התקשרה עם עורכי דין וכן עם מומחי אינטרנט, שמטרתם למחוק את הסרטון גם מזכרון המטמון ("קאש") של מנועי החיפוש, המשמר אותו ברחבי הרשת.

 צילום אילוסטרציה: FreeDigitalPhotos.net
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן