Skip to content

פורמולה מאסטר: הנהג הישראלי רוי ניסני סיים ראשון באוסטריה

שירת התקווה הושמעה אחר הצהרים במסלול הרד בול רינג באוסטריה, ניסני שזינק מהמקום התשיעי הדהים ועקף שמונה נהגים בדרך למקום הראשון
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

רוי ניסני, הנהג הישראלי של קבוצת מוקה מוטור ספורט, עשה אחר הצהרים במסלול רד בול רינג באוסטריה את הבלתי יאמן, כאשר במהלך 25 דקות המירוץ עקף לא פחות משמונה נהגים וסיים במקום הראשון את המירוץ הראשון של סוף השבוע במסגרת סדרת מרוצי ADAC פורמולה מאסטר.

ניסני זינק תשיעי, זינק בצורה נפלאה וכבר אחרי ערבוביית הזינוק ואחרי הפניה הראשונה טיפס למקום השלישי, כאשר לפני שני הנהגים שזינקו ראשונים, פולריין הרצוג מגרמניה ואלסיו פיקרלו מבלגיה. בחלוף עשר דקות ואחרי שפיקרלו עלה למקום הראשון, ניסני עקף את הרצוג ועלה למקום השני והחל לסגור על פיקרלו.

רוי ניסני. עקף שבעה נהגים בדרך למקום הראשון (צילום: ADAC FORMAL MASTERS)
רוי ניסני. עקף שמונה נהגים בדרך למקום הראשון (צילום: ADAC FORMAL MASTERS)

כשנותרו 11 דקות לסיום, ניסני תקף את פיקרלו ומימש את היתרון והמהירות שלו ועקף את פיקרלו ונטל את ההובלה. מרגע זה ועד לדגל השחמט הוא לא הביט לאחור. בשלוש ההקפות האחרונות גוסטב מליה משבדיה סגר על רוי בקצב מהיר, אבל רוי נתן תשובה לכל הקפה מהירה שלו ושמר על פער נוח, שהבטיח לו את המקום הראשון.

אחרי טקס חלוקת הגביעים והשמעת ההמנון הישראלי, התקווה, ניסני אמר: "זה תמיד נעים לנצח, אבל זה מתוק יותר כשאתה מזנק תשיעי ומסיים ראשון. הניצחון שלי הוא תוצאה של עבודה שקולה על המסלול".

http://www.youtube.com/watch?v=qY1UzsMtuKI

ניסני זכה ב-25 נקודות דירוג, שהעלו אותו למקום השביעי בדירוג הנהגים. מחר ייערכו עוד שני מירוצים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן