Skip to content

איך מפרסמים מכונית מרגשת?

מפרסמים מחפשים לרגש את הקונה הפוטנציאלי של כלי רכב מיוחדים. לקסוס העולמית יצאה עם קמפיין, שאפשר לומר שהוא דומה מאוד לקמפיין ישן של אלפא רומיאו בישראל
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הרעיון להושיב לקוח פוטנציאלי של רכב מהיר ועוצמתי על יד מושב הנהג ולבחון את עמידותו בריגוש עלה בסרט הפרסום החדש של Lexus GS450h. משרד הפרסום סאצ'י אנד סאצ'י במילנו השיק החודש את הסרט הבא בו מטרת הנוסע היא לעבור את נסיעת המבחן בלי שהדופק יעלה על 120 בדקה.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Ht-_CxBB-kc#at=58

אולם מסתבר שבמדינת תל-אביב הגו רעיון דומה כבר לפני שנתיים. משרד הפרסום דרורי-שלומי BBDO פרסם את אלפא-רומיאו MiTo בסרט בו הנבחן הוא הנהג המתרגש מנהיגת המבחן הספורטיבית באלפא.

אבל מסתבר שהאלפא רומיאו MiTo יכולה לרגש גם אחרת….

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן