Skip to content

איירופלוט תוסיף טיסה יומית נוספת בקו ת"א – מוסקבה

המחיר החל מ- 375 דולר לאדם, כולל מסים והיטלים. החברה מיוצגת ע"י אופן סקיי מקבוצת אי.די.בי. תיירות. הטיסה היומית הנוספת תתבצע במטוס איירבס A321 חדיש, תנחת בנתב"ג בשעות הערב המאוחרות ותמריא למוסקבה אחרי חצות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

החל ב-3 בספטמבר תוסיף חברת איירופלוט הרוסית טיסה יומית נוספת בקו תל אביב – מוסקבה. מחיר טיסה החל מ-375 דולר לאדם כולל מסים והיטלים, כך מסר אפרים פורטיס מנכ"ל אופן סקיי מקבוצת אי.די.בי. תיירות, המשמשת נציגת קבוצת איירופלוט בישראל.

הטיסה היומית הנוספת, שתתבצע במטוס איירבס A321 חדיש, תיתן מענה לאנשי עסקים ותאפשר להם לנצל יום עבודה מלא בישראל ובמוסקבה.

כיום מפעילה קבוצה איירופלוט, תחת הקוד SU שבע טיסות בשבוע של איירופלוט, חמש טיסות בשבוע של רסיה ושלוש טיסות בשבוע של דונביה. תוספת הטיסה היומית של איירופלוט תוסיף עוד שבע טיסות בשבוע לחברת איירופלוט, וביחד 14 טיסות שבועיות.

הנוסעים בטיסה הנוספת ינחתו בתל אביב בשעות הערב המאוחרות וימריאו למוסקבה לאחר חצות. מה שיאפשר להם – בנוסף לרווח של יום עבודה – גם טיסות המשך עם חיבורים נוחים ליעדים בינלאומיים נוספים כגון: ניו יורק, במחיר של החל מ-822 דולר לאדם, מיאמי (קו חדש החל מנובמבר) במחיר של החל מ-1,175 דולר לאדם ולוס אנג'לס במחיר של החל מ-925 דולר לאדם (כולל מיסים והיטלים). זאת בנוסף לבייג'ין ושנגחאי בסין.

"ללא ספק, הכנסת הטיסה השנייה על הקו ת"א מוסקבה, מביעה את האמון הרב שרוכשת הנהלת חברת הלאום הרוסית לפעילותנו בישראל. שתי הטיסות ביום יתנו תשובה לנוסע הישראלי, הן לנוסע העסקי והן לנוסע הבודד/או הקבוצתי,  עם חיבורים מצוינים על קווי איירופלוט ליעדים ברחבי רוסיה, אירופה כמו גם ליעדים בארה"ב ולמזרח הרחוק. לפי נתוני רשות שדות התעופה, במחצית הראשונה של השנה הטיסה איירופלוט 77,000 נוסעים – גידול של 45% לעומת התקופה המקבילה אשתקד", ציין פורטיס.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן