Skip to content

להקת קואקס: קליפ חדש שווה צפייה לקראת הופעה בסאבליים

הבשורה על-פי "קואקס", שתופיע ביום חמישי הקרוב בסאבליים, נמצאת בשפמים. שמשון הגיבור - אאוט. שפם סטייל שנות השבעים במזרח אירופה - אין
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

קואקס, להקת רוקנ'רול שנמצאת בשטח כבר למעלה מחמש שנים, הוציאה קליפ חדש לשיר "רוקסטאר". זהו הסינגל הראשון ששיחררה הלהקה מהאלבום החמישי שלה, שעתיד לכלול עשרה שירים קצביים ושתי בלדות.

ואכן, הקליפ החדש שווה צפייה: מדובר בשילוב של "חגיגה בסנוקר" פוגש את "היפה והחנון" פינת סרטי אלביס פרסלי עם קריצה לסרטי קוסטריצה. נסתכן ונאמר שאולי אפילו בוראט היה משתלב יופי.

מה יש שם, אתם שואלים? חנון מצוי ששותה (או יותר נכון מושקה) לשוכרה ופתאום מגלה את השפם שבו, כלומר את כוכב הרוק שמתחבא בתוכו, קם ומתחיל לחיות את החיים הטובים, חיי הרוקנ'רול.

החנון "אחרי" - רוקיסט מדופלם עם שפם
החנון "אחרי" - רוקיסט מדופלם עם שפם

גברברים, צאו ולמדו: הבשורה על-פי "קואקס" נמצאת בשפמים. שמשון הגיבור – אאוט. שפם סטייל שנות השבעים במזרח אירופה – אין. מי אמר וינטג' ולא קיבל?

קואקס יופיעו במועדון הסאבליים בתל אביב ביום חמישי הקרוב (15/8/2012). הלהקות "סוכרזית" ו"ספיטפייר" יתארחו במופע.

גם אתם רוצים שפם? קמפיין "שפם לכל רוקר" שהגו חברי הלהקה מקדם את מופע השקת הסינגל. כל מי שמבקש יפה מקבל תמונה שלו עם שפם ענק, כיאה לרוקיסט אמיתי, וזוכה להיכנס לאלבום התמונות המשופם של הלהקה בפייסבוק.

אז מי אתם קואקס?
שירה וקולות : רועי ויטו פלג;
תופים: ים ארצי;
גיטרות: רועי ויטו פלג ועומר "סווינגר" שניידר;
בס: יאיר גדון.

קרדיטים לקליפ "רוקסטאר": מילים ולחן: רועי ויטו פלג; הפקה מוסיקלית: נעם מאירי; שחקנית: אינה סטיוארט; בימוי: תומר פוקס ואיתי בן טל; צילום: תומר פוקס; עריכה: איתי בן טל; איפור: טלי קמינסק.

* * *

הבילויים - מדור חיי הלילה של עיתון מגפון

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן