Skip to content

ערב החג: נפרצו מחסני חברת "חלאבין קוסמטיקה"

להערכת החברה נאמד הנזק בכ- 10 מיליוני שקלים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

במהלך סופה"ש האחרון ( 10-11/08) נפרצו מחסני חברת "חלאבין" באזור התעשייה ברעננה. במהלך הפריצה נגנבה כל סחורת החג, אשר הייתה אמורה לעלות למדפי רשתות השיווק, הפארם ולשוק הקמעונאי כבר השבוע.

לעת עתה מסתמן, כי מערכת ההתרעה נותקה ונתלשה בתחכום רב ועל כן לא פעלה. להערכת החברה, העובדה כי נגנבו מהמפעל משטחים שלמים של סחורה מעידה כי הפריצה תוכננה בקפידה מראש, שכן הפורצים הסתייעו בכלים להעמסה ולשינוע מהיר של המלאי במחסני היצרנית.

מחסני "חלאבין קוסמטיקה" לאחר הפריצה בסוף השבוע
מחסני "חלאבין קוסמטיקה" לאחר הפריצה בסוף השבוע (צילום: סאם)

יעקב ברדה, סמנכ"ל השיווק בחלאבין מציין, כי "רוב רובה של הסחורה הגנובה היא מארזי חג ודיאודורנטים ללא אלומיניום. ההיערכות לחג התבצעה בחברה מספר חודשים קודם לכן ולצורך כך הפקנו מארזים מיוחדים. כל מלאי המארזים שיועד לראש השנה נגנב. בנוסף אנו נמצאים בשיאו של הקיץ ומלאי הדאודורנטים ללא אלומיניום, אשר לייצורו נערכנו מבעוד מועד, עומד כעת על אפס".

להערכת נציגי החברה, היקף הציוד, שווי הסחורה והמלאי שנגנבו מהמחסנים נאמדים  בכעשרה מיליוני שקלים. בשעות אלה נערכים מחדש  בחברה כדי "להציל" את הפעילות המסחרית המתוכננת לחג. ברדה: "המפעל עבר לפעול  בקצב מרתוני והגדיל  שעות ייצור על-מנת להדביק את הפערים שנוצרו ולנסות ולמזער את הנזקים שנגרמו כתוצאה מהפריצה".

המקרה הועבר לחקירת משטרת רעננה וחברות הביטוח התבקשו להעריך באופן מדויק את אומדן הנזק שנגרם לחברה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן