Skip to content

ג'ייסון הולט בא לראיין במאי אמריקני וחטף את איראן בראש

ג'ייסון דנינו הולט בטח לא העלה בדעתו שהבמאי של battleship (ספינת מלחמה) בכיכוב ריהאנה הולך, בעצם, לראיין אותו. אז איך זה מרגיש להפוך ממראיין למרואיין? לא נראה שלהולט היה כל כך נעים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

משום מה, פיטר ברג, במאי הסרט החדש ספינת מלחמה, התעניין יותר במצבה של ישראל על רקע האיום האיראני, מאשר בעוד פיסת פרסום לסרטו החדש בראיון לתכנית "ערב טוב עם גיא פינס". ראיון שהוקרן על ידי פינס ביום חמישי האחרון, אף כי נערך עוד קודם. דבר אחד בטוח, פינס הרוויח את הראיון של חייו שהוקרן בחדווה ברשתות הזרות, למרות שלא דוברה בו כמעט אף מלה על הסרט שבו מככבת ריהאנה.

איכשהו, השתלט ברג על הראיון וירה לעבר הולט מטח שאלות שהחל ב"מה לעזאזל יקרה בישראל" ונמשך ב"מה הכינוי של ראש הממשלה שלכם, בנג'מין ושר הביטחון, איך קוראים לו?", שתי שאלות שאותן צלח המראיין בהצלחה יחסית. כן, הוא ידע שהכינוי של בנג'מין הוא ביבי. אלא שכבר בשלב הזה הוא נראה המום למדי, למרות שלא ידע מה מצפה לו בהמשך. בעיני ברג, השיחה שהוא מנהל עם הולט על סרטו הייתה הזוייה משהו, על רקע המציאות העכשווית בישראל.

אז, הציג ברג להולט את האופציות, בין התקפה של ישראל נגד איראן שתוביל לכך ש"יהיה דם. ישראלים ימותו.. זה יותר חשוב מהסרט באטלשיפ". ובו במקום מינה את הולט לשר הביטחון כשהציע לו "או שאתה לוקח את זה עכשיו או שאתה נותן לאיראן להתחמש בפצצה גרעינית". הולט המשיך לבהות במרואיין שלו, עדיין לא קולט את הסצנה שנכפתה עליו כשברג תהה על השירות הצבאי של דנינו הולט.

"שירת(ת) בצבא הישראלי?" שאל ברג וכשהולט השיב ב"לא" הוא חטף "איך יצאת מזה? התחמקת? אתה חייב לשרת בצבא, motherfucker". ברג לא ויתר ותבע לדעת מתי הולט מתכוון לשרת. בנקודה הזו נשבר המראיין "אנחנו לא מנהלים את השיחה הזו" אמר לברג. אז זהו, שדווקא כן. ואגב, באותה שיחה גילינו שלשניים, גם לברג וגם להולט, יש אבא יהודי.

2 Comments

  1. דן
    19 באוגוסט 2012 @ 10:51

    נו עוד "עיתונאי" ג'ייסון ,זה שהוא ידע ללהג ב MTV לא מכשיר אותו לראיין אנשים,וודאי רציניים יותר מפליטי ריאליטי

  2. מון- פרנס
    18 באוגוסט 2012 @ 23:46

    ברג עשה להולט "הולד".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן