Skip to content

ארבעה עצורים בחשד שתקפו את הצעיר הערבי בירושלים

בין העצורים קטין בן 13 וקטינה בת 15. בגוש עציון נעצר ישראלי שיידה אבנים לעבר מכוניות ערביות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שלושה עצורים נוספים, ביניהם קטין בן 13 וקטינה בת 15, נעצרו היום (ראשון), בנוסף לחשוד בן ה-19 שנעצר בשבת, בחשד שהיו חלק מחבורת הפורעים שביצעה לינץ' בצעיר הערבי בן ה-18 ביום חמישי שעבר במדרחוב בן יהודה בירושלים.

הבוקר, בבית משפט השלום בירושלים, הוארך מעצרו של החשוד שנעצר אתמול בשלושה ימים נוספים. לפני הדיון אמר החשוד בבית המשפט, כי הוא חף מפשע והוא מתנגד לגילויי אלימות. סנגורו, עורך דין אריאל עטרי, אמר כי החשוד "מסר גרסה מלאה והוא מכחיש כל מעורבות באירוע. הוא מסר פרטים, כולל אליבי, עם שמות של עדים ומספרי טלפון". עוד טען עטרי, כי "המשטרה יכולה לברר זאת על ידי איכון הטלפון הנייד שלו ובסופו של דבר יתברר לכולם כי המעצר הזה נועד לצורכי תקשורת".

זירת האלימות בירושלים (צילום: משטרת ישראל)
זירת האלימות בירושלים (צילום: משטרת ישראל)

פעילי מחאה חברתיים קיימו אמש צעדה לזירת האירוע תחת הכותרת: "צעדה לכיכר ציון, ממשלת גזענות והון – אחראית לאלימות".

במקרה אלימות נוסף כלפי ערבים נעצר אזרח ישראלי הערב (ראשון) בחשד שיידה אבנים לעבר מכונית שבה נהג פלסטיני, סמוך לצומת כפר עציון שבגוש עציון. לא היו נפגעים אך נגרם נזק למכונית, השייכת לתושב הכפר חירבת זכריה שבאיזור.

על פי החשד, הישראלי יידה את האבנים סמוך למקום שבו נפגעה בשבוע שעבר מונית פלסטינית מיידוי בקבוק תבערה. שישה מנוסעי המכונית, תושבי האיזור, נפגעו, חלקם באורח קשה. תושבי הכפר סיפרו, כי  יהודים מיידים בופן קבוע אבנים בכלי רכב שנעים על הכביש בין התנחלות בת עין לחברון לאורך תקופה ארוכה, "הפעם זה היה בקבוק תבערה".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן