Skip to content

העבריין הנמלט שושן ברבי נתפס במחבוא בנתניה

למשטרה היה מידע מודיעיני על מקום המסתור במחסן באיזור התעשיה בנתניה כבר בשעות הצהריים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
ועכשיו ההסברים. שושן ברבי
ועכשיו ההסברים. שושן ברבי

העבריין הנמלט, שושן ברבי, נתפס לאחר מבצע מורכב של המשטרה, במחסן באיזור התעשייה בנתניה קצת לפני שמונה בערב. יחד עמו נעצרו שני אנשים וצפויים מעצרים נוספים. למשטרה היה מידע מודיעיני על מקום המסתור כבר בשעות הצהריים, אך הפשיטה אושרה רק לאחר וידוא ואישור של המידע. ברבי טוען שלא נהג ברכב והוא אינו משתף פעולה עם המשטרה.

בפשיטה השתתפו שוטרים רבים, סמויים וגלויים, ממרחב שרון ובלשי תחנת נתניה. אזרחים רבים שהיו ליד מקום המסתור באיזור התעשייה, הסמוך לאולם שמחות, צפו במעצר.

ניצה ברבי, אשתו של שושן ברבי, אמרה ביום ב' לכלי התקשורת: "קשה לי מאוד עם מה שאני עוברת, אבל אני מאמינה שבשעות הקרובות הכל יהיה מאחורינו ונגמור עם הסיוט הזה". מאוחר יותר נמסר, כי התאשפזה בבית החולים לניאדו בנתניה לקראת לידת ילדה וקראה לבעלה להסגיר עצמו למשטרה.

שושן ברבי חשוד בכך שהרג בתאונת פגע וברח, ביום שישי בערב בנתניה, את אלכסנדרה רובינוב (66), סבטלנה יגודייב (56) ובתה שושנה (25). הוא חשוד כי לאחר התאונה נמלט מהמקום, הגיע בסביבות 22:30 לביתו, לאחר ששיכנע את אחד מעובדיו להסגיר עצמו למשטרה. ילדי בני הזוג ברבי, כך נודע,  נמצאים מאז אצל אחת מאחיותיו של ברבי.

ניצה ושושן ברבי בתמונה משפחתית
ניצה ושושן ברבי בתמונה משפחתית

אחותה של ניצה טענה כי ניצה לא נמלטה ולא הסתתרה. לדבריה, אשתו של ברבי נמצאה עד היום, עם ילדיה, אצל אחד מקרובי המשפחה וכי צו המעצר שהושאר על דלת ביתם יועד לשושן ברבי ולא לה.

המצוד אחרי ברבי החל מיד לאחר התאונה, כאשר התעורר החשד כי הוא זה שנהג ברכב הפוגע, ונמלט מהמקום. הוא נמשך כשלוש יממות. בין היתר, עיכבה המשטרה לחקירה את אביה של אשתו של ברבי, בניסיון להתחקות אחר מקום הימצאו. את ברבי מייצג עורך דין דוד יפתח, שייצג אותו בעבר בתיק אחר.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן