Skip to content

התאבדות מהסרטים: הוליווד נפרדת מהבמאי טוני סקוט

תעלומה אופפת את מותו הטראגי של טוני סקוט, במאי "אהבה בשחקים", שקפץ הבוקר אל מותו מגשר בקליפורניה. שמועות שנפוצו בארה"ב דיברו על מכתב שלכאורה נמצא במכוניתו ובו מציין סקוט כי התאבד לאחר ביקורת שלילית שנכתבה על סרטיו ועל הקריירה שלו. המשטרה חוקרת
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
הוליווד בהלם. סקוט. צילום: getty images

הוליווד קיבלה היום בצער ובתדהמה את מותו הטראגי והמפתיע של במאי ומפיק הקולנוע הבריטי טוני סקוט, אחיו של הבמאי רידלי סקוט. טוני סקוט, 68, קפץ הבוקר אל מותו מגשר סנט וינסנט, שבישוב סן פדרו, קליפורניה.

סיבת ההתאבדות אינה ידועה, אולם אתר אמריקני שפרסם ידיעה ראשונית (שהורדה לאחר מכן) ציין כי משמר החופים מצא לכאורה מכתב התאבדות במכוניתו, שהושארה על הגשר, ובו מציין סקוט כי החליט להתאבד לאחר ביקורת שלילית שפורסמה על סרטיו ועל הקריירה שלו, בהשוואה להישגים של אחיו, רידלי סקוט (שביים, בין השאר, את "הנוסע השמיני", "בלייד ראנד", "תלמה ולואיז" ו"חניבעל"). לפי פרסומים אחרים טוני סקוט סבל מדיכאון והותיר מכתב התאבדות במשרדו. המשטרה חוקרת.

בין סרטיו המפורסמים של טוני סקוט: "אהבה בשחקים", "ימי הרעם", "הרעב", "השוטר מבוורלי הילס 2" ו"אויב המדינה". סקוט הפיק את הסדרות "האישה הטובה" ו"מספרים". סקוט היה אמור לביים חלק שני לסרט "צמד לעניין", ואמש אף צפה שוב בחלק הראשון של הסרט.

"אין יותר סרטי טוני סקוט, זהו יום טראגי לכולנו", כתב הבמאי רון הווארד. השחקן סטיבן פריי: "עצוב לכולנו. טוני סקוט היה במאי מצויין ואדם מקסים וצנוע". שחקנים רבים נפרדו מסקוט וכתבו בטוויטר: "טוני היקר, נתגעגע אליך".

ערב מחווה עם מבחר מסרטיו של סקוט יוקרן בערוץ yes4, ביום רביעי הקרוב, 22 באוגוסט, מהשעה 17:41. בין הסרטים: "משחקי ריגול" משנת 2001 בכיכובם של רוברט רדפורד ובראד פיט; "דומינו" מ-2005 בכיכובם של קיירה נייטלי, מיקי רוורק  וכריסטופר ווקן; סרט המתח והפעולה משנת 1999 "אויב המדינה", בכיכובם של ויל סמית' וג'ין הקמן; "רומן על אמת" משנת 1993 ע"פ תסריט של קוונטין טרנטינו ובכיכובם של כריסטיאן סלייטר ופטרישיה ארקט. 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן