Skip to content

נתניהו שלח את האלוף עמידרור לעדכן את הרב עובדיה בנושא איראן

ראש הממשלה מנסה לגייס את תמיכת ש"ס לתקיפה באיראן ושולח לרב עובדיה יוסף את ראש המל"ל. הרב עובדיה בהתייחסות ראשונה לנושא האיראני, במהלך השיעור היומי: "מצבנו כיום איום ונורא, אנחנו נמצאים בצרה גדולה", וגם: "המן השני גם כן בפרס זומם עלינו רעה. חרבם תבוא בליבם וקשתותם תשברנה. אין לנו על מי להשען אלא על אבינו […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בעוד ראש האופוזיציה, מופז, עדיין לא עודכן ע"י ראש הממשלה בנושא האיראני – שולח נתניהו את ראש המועצה לביטחון לאומי, האלוף במילואים יעקב עמידרור, כדי לעדכן את מנהיגה הרוחני של ש"ס, הרב עובדיה יוסף, בהתפתחויות בתחום האיום האיראני.

הרב עובדיה יוסף: "המן השני זומם עלינו רעה". (צילום: ויקימדיה)
הרב עובדיה יוסף: "המן השני זומם עלינו רעה". (צילום: ויקימדיה)

עמידרור הגיע לביתו של הרב עובדיה יוסף, ביום שישי האחרון, ביחד עם יו"ר ש"ס, השר אלי ישי – ועדכן אותו במידע על  תכנית הגרעין האיראנית. במערכת הפוליטית מעריכים, כי הפגישה התקיימה כחלק ממאמצי ראש הממשלה בנימין נתניהו לשכנע את שרי ש"ס, לתמוך בתקיפת מתקני הגרעין באיראן – אם אכן תיפול החלטה לעשות זאת לפני הבחירות בארה"ב.

ככל הידוע, שרי ש"ס, אלי ישי (חבר הקבינט וה"תשיעיה") ואריאל אטיאס, מתנגדים לתקיפה באיראן. עמדת שאר השרים בש"ס אינה ידועה, משום שבש"ס לא מרבים לדבר על סוגיית הגרעין האיראני. אך אין ספק, כי אם יורה הרב עובדיה לשרי ש"ס לתמוך בתקיפה הישראלית באיראן – הם יתמכו בה.

יצוין כי אתמול התייחס הרב עובדיה יוסף לראשונה לנושא איראן. הדברים נאמרו לאחר פגישתו עם האלוף עמידרור. האתר החרדי "כיכר השבת" ציטט דברים שאמר הרב יוסף, במהלך שיעורו היומי לאחר תפילת שחרית. "מצבנו כיום איום ונורא, אנחנו נמצאים בצרה גדולה", אמר הרב, "המן השני גם כן בפרס זומם עלינו רעה". עוד אמר הרב עובדיה: "חרבם תבוא בליבם וקשתותם תשברנה. הקב"ה מרחם עליו כרחם אב על בנים, הרשעים האלו חורשים עלינו רעה, יפר עצתם, ישיב הם גמולם בראשם, וכמו שעשה להמן… אין לנו על מי להשען אלא על אבינו שבשמים. יתקיפו את איראן לא יתקיפו את איראן… הצד השני עלולים חס-ושלום לעשות שמות, חלילה וחס, הקב"ה יפר מחשבתם, לכן כולנו נתפלל יותר".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן