Skip to content

העבודה: "קמפיין הממשלה – תעמולת בחירות מכספי הציבור"

"אירוני ואכזרי שדווקא ביום, שבו מודיעים על 16 אלף משפחות שנזרקו ממעגל העבודה בחודש האחרון, מציגה ממשלת נתניהו משפחות מאושרות ונטולות דאגה", אומרת מפלגת העבודה. "זה קמפיין פרסומי שכל כולו תעמולת בחירות, והוא ממומן בכספי ציבור"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מפלגת העבודה תוקפת את לשכת ראש הממשלה על הקמפיין הפרסומי, המשבח את הממשלה בשל פעולותיה להורדת יוקר המחיה.

"אירוני ואכזרי שדווקא ביום שבו מודיעים על 16 אלף משפחות שנזרקו ממעגל העבודה בחודש האחרון, מציגה ממשלת נתניהו משפחות מאושרות ונטולות דאגה. זה קמפיין פרסומי שכל כולו תעמולת בחירות, והוא ממומן בכספי ציבור", אומרים במפלגת העבודה. "חבל שהמיליונים שעלה הקמפיין הזה אינם מושקעים במטרות ראויות יותר. ממשלה היא שליחת ציבור ולא חברה מסחרית הקונה שטחי פרסום לצורך האדרת שמה. נתניהו יודע היטב כי מצבם של אזרחי ישראל הוא הפוך מהאידיליה המוצגת בפרסומות. שום קמפיין לא יכול להסוות את האבטלה, את העוני ואת שחיקת מעמד הביניים".

משפחת גרינברג: משכורות הנטו שלה גדלו ביותר מ-700 שקל בכל חודש (צילום: לפ"מ)
משפחת גרינברג: משכורות הנטו שלה גדלו ביותר מ-700 שקל בכל חודש (צילום: לפ"מ)

משרד ראש הממשלה, משרד האוצר ומשרד החינוך משיקים היום קמפיין פרסומי משותף, על פעולות הממשלה להורדת יוקר המחיה, בניסיון להוכיח לציבור כי חרף הגזירות הכלכליות שעליהן החליטה הממשלה (ועוד תחליט) – המשפחות ממעמד הביניים יישארו עם יותר כסף בכיס.

הקמפיין מתמקד בחינוך חינם מגיל שלוש, שחוסך לטענת האוצר כ-800 שקל בכל חודש להורי כ-270,000 ילדים ובזיכוי בנקודות ממס להורים עובדים. את הקמפיין הפיקה לשכת הפרסום הממשלתית (לפ"מ), שנעזרה לצורך העניין במשפחות מרחבי הארץ שכבר נהנות מההטבות.לילדים עד גיל 12, הרפורמה בסלולר ועוד.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן