Skip to content

גנץ: מי שחושב שיוכל להיפטר מישראל, יגלה את עוצמתו הקטלנית של צה"ל

הרמטכ"ל, שנאם אמש בטקס הזיכרון לחללי גולני, הגיב לאמירות מנהיגי איראן הקוראות לחיסולה של ישראל ומזלזלות ביכולותיה הצבאיות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הרמטכ"ל, רב-אלוף בנימין (בני) גנץ, אמר אמש, כי "טרם הגענו אל המנוחה ואל הנחלה. בימים אלה נשמעים איומים מפורשים על ביטחונה של מדינת ישראל ושלום אזרחיה. איומים אלה מעידים על הערכה שגויה של כוחותינו ויכולותינו. מי שחושב שיוכל 'להיפטר מישראל' וינסה לפגוע במדינתנו, יגלה את עוצמתו הקטלנית של צה"ל. מול האיומים שעומדים לפתחנו, אנו ניצבים דרוכים ומוכנים לאורך גבולות הארץ. צה"ל חמוש בחיילים ובמפקדים הטובים והנועזים בעולם ובהם חיילי חטיבת 'גולני'".

הרמטכ"ל בני גנץ (צעלום: דובר צה"ל)
הערכה שגויה של כוחותינו ויכולותינו. הרמטכ"ל בני גנץ (צילום: דובר צה"ל)

הדברים נאמרו בטקס ההתייחדות השנתי לזכר חללי חטיבת "גולני", שנערך אתמול (יום רביעי), בצומת גולני, במעמד השר מר יוסי פלד, ראש המטה הכללי, רב-אלוף בנימין (בני) גנץ, מפקד חטיבת גולני, אלוף-משנה יניב עשור, מפקדי החטיבה בעבר ובהווה, בהשתתפות המשפחות השכולות וקציני וחיילי החטיבה.

בכך הגיב הרמטכ"ל לדברי מנהיגה הרוחני של איראן, עלי חמינאי, ולדברי הנשיא אחמדיניז'אד, שחזו ש"ישראל תעלם מהעולם". דבריו כוונו גם לשר החוץ האיראני, שנאמר אתמול כי "ישראל היא גידול סרטני" והוסיף שישראל "לא נמצאת במצב שמאפשר לה מלחמה נגד איראן". דברי שר החוץ נאמרו בהמשך לאזהרות ישראל כי תתקוף מתקנים גרעיניים באיראן.

אתמול והיום פורסמו גם בכלי תקשורת זרים בעולם, כי חמינאי דרש להגביר את פעולות הטרור נגד מטרות במערב, על מנת לעזור בכך למשטרו של אסאד הנמצא בסכנה ומצוקה בסוריה.

1 Comment

  1. חגי קמרט
    23 באוגוסט 2012 @ 12:27

    אני לא מבין מדוע צריך לצאת בהצהרות כאלו פעם היה מי שאמר (ז"ל) " נשבור להם את העצמות" עכשיו גנץ. אמירה כזאת יכולה להתפרש כפחד. בחזקת "כלב נובח לא נושך". דווקא השתיקה מראה על בטחון. השתיקה יוצרת מצב של חששות בצד השני אולי גם מבוכה.
    לנו יש פה גדול וזה יכול להיות פעם אחת גם בעוכרינו
    חז"ל אמרו יפה שתיקה לחכמים . ובכך כל כך צדקו.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן