Skip to content

שושנה מייזל רווח נהרגה בתאונה בהימלאיה

בחברה הגיאוגרפית הביעו היום צער עמוק על מותה של שושנה מייזל רווח כתוצאה מתאונה שאירעה במהלך מסע "מלכת המדבר" בהימאליה הגבוהה בתאונת דרכים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

גופתה של שושנה מייזל רווח, 63, מגדרה, הרוגת מסע "מלכת המדבר" בהימלאיה, תגיע ארצה כנראה רק ביום שני או שלישי. כך אמרו הערב גורמים במשרד החוץ ל"מגפון".

במשרד החוץ אמרו עוד כי קונסול ישראל בניו דלהי, אייל סיסו, טיפל באירוע מרגע שהדבר נודע בשגרירות ישראל. בין השאר סייע הקונסול בהעברת הפצועות מהתאונה לבית החולים, תיאום בין הרופאים ההודיים לקבוצה, מתן אפשרות לרופאה הישראלית שהתלוותה לקבוצה לסייע בטיפול בבית החולים ושמירה על קשר עם החברה הגיאוגרפית.

לדברי מנכ"ל החברה הגיאוגרפית, דמיאן יפה, מרגע התאונה נעשה כל שניתן בתנאי שטח קשים: הופעלו צוותי חירום של החברה, הוקם חדר מצב במשרד החוץ בתאום עם הרשויות המקומיות, אמבולנס ליווה את הפצועה יחד עם רופאה ישראלית מלווה והיא טופלה בבית חולים בעיר הראשונה באזור. "הצוות הרפואי עשה כל מה שאפשר לטפל בפצועה, אך לצערנו מצבה התדרדר והיא נפטרה בבית החולים", אמר יפה, "שתי הפצועות הנוספות נמצאות כרגע במצב קל עד בינוני והן מטופלות בבית החולים כשהן מלוות ברופאה ישראלית. ליבנו ותנחומינו עם המשפחה היקרה, והחלמה מהירה לפצועות".

מסע מלכת המדבר מתקיים בין יוני לדצמבר ויצא השנה לצפון-מערב הודו, אל מורדות ההימלאיה ההודית. המסע עובר ברמות טיבטיות ובמקדשים מקומיים, שזור במפגשים עם האוכלוסיה המקומית, תרבויות, דתות ופולחנים והוא כולל, לצד חוויות אתגריות, גם פעילויות למען הקהילה המקומית וחיבור בין נשים מקומיות לנשים ישראליות. משך כל מסע עשרה ימים ומחיר לכל משתתפת 3,640 דולר.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן