Skip to content

אירועי הקולינאריה של סוף הקיץ

חודש אוגוסט החם כבר כמעט ונגמר, אך הקיץ עוד לא מראה סימנים שהוא הולך לשום מקום. החדשות הטובות: קיבצנו מבחר אירועי מזון, יין ובירה, שיקררו לנו את תחילת השנה החדשה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

רוצים לדעת היכן לבלות את השבוע האחרון של הקיץ ותחילת השנה החדשה? קיבצנו מבחר אירועי מזון, יין ובירה לשבוע זה ולחודש ספטמבר בכלל. מה להביא? הרבה תיאבון.

שגרירות איטליה בזכרון יעקב

המסעדה האיטלקית, מנואלה, בזכרון יעקב, פותחת כעת מעדנייה איטלקית, שתאפשר לאכול בבית, ממש כמו באיטליה. השף נדב שרז, שהתחנך באיטליה, פתח את הטרטוריה האיטלקית האותנטית בחצר קסומה בזיכרון יעקב, יחד עם אימו ואחותו. בנוסף למגוון הפסטות הטריות שמכינים במקום מדי יום באריזות של 450 גרם (30 שקל), מתרחב סל המוצרים וניתן גם לרכוש רוטב עגבניות סיציליאני (13 שקל), חומץ בלסמי איכותי (32 שקל), עגבניות לחות בשמן (20 שקל), קמח דורום אמיתי (16 שקל), חומץ יין אדום ולבן (23 שקל), ועוד שלל מוצרים וחומרי גלם היישר מאיטליה, או של יצרני בוטיק מקומיים. איפה: רח' המייסדים 49, זכרון יעקב. מתי: החל מ-14 בספטמבר, שעות פתיחה: מדי יום 12:00-22:30.

פסטיבל בירה כפרית – מטה יהודה

מבשלות הבירה של מטה יהודה חוזרות לפסטיבל שיימשך שלושה סופי שבוע, בין ה-30.08 ועד ה-15.09. במהלך האירועים יגישו בשלני הבירה לטעימה את מגוון הבירות שלהם, בטעמים שונים מיוחדים, חלקן כאלה שיוצרו במיוחד לאירוע הפתיחה, שיתקיים ביום חמישי הקרוב, 30.08, בשעות 19:00-23:00 וביום שישי ה-31.08, בין 10:00-16:00. מה יהיה? הרכבי מוסיקה חיה, סביב שולחנות בר, טעימות מתוצרת בשלני האזור, איפור גוף למבוגרים ואווירה מיוחדת. בין המבשלות המארחות ממטה יהודה ישתתפו: מבשלת "פפו" ממושב צלפון, מבשלת "Gal's" ממושב אביעזר, מבשלת "השחר" ממבשרת ציון, מבשלת "אביר האלה" מצפרירים, מבשלת "שריגים", מבשלת "שמשון" מצרעה, מבשלת "מנו" ממושב מטע ועוד… לפרטים נוספים: מחלקת התיירות מטה יהודה, 8108* או בטלפון: 02-9900903. טעימות הבירה בתשלום.

קבוצת נואר משיקים מהדורה מוגבלת של יין חדש ובלעדי

בקבוצת מסעדות נואר (קפה נואר, סבסטיאן, מונטנגרו והקומה ה-4) משיקים לקראת ראש השנה יין ייחודי במהדורת פרייבט לייבל מוגבלת. היין הוא תוצר של עבודה משותפת של אוצר היין של הקבוצה, אורי וישקין, יחד עם יקב פלטר. היין החדש בשם Vinoir 2010 יושק החודש במסעדות הקבוצה, בבקבוקים של 500 מ"ל ובמחיר של 109 שקל לבקבוק. תווית הבקבוק: 100% ענבי שיראז, מכרם הרוח בצפון רמת הגולן. היין התיישן 18 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי. הבקבוק יימכר במהדורה מוגבלת של 1,424 בקבוקי 500 מ"ל במסעדות הקבוצה בלבד.

פעם שלישית בירה

רשת הפאבים Mate מקיימת בפעם השלישית את פסטיבל הבירה שלה, במהלכו יהיה ניתן להכיר בירות מכל רחבי העולם, בירות בוטיק במהדורות מוגבלות ומגוון בירות ישראליות, לצד הרצאות של מומחי בירה ועוד הפתעות בירה מעניינות. הפסטיבל יתקיים בין התאריכים 02.09 ועד ה-15.09. קהל הלקוחות בשלושת הפאבים של הרשת יוכלו להכיר עולם מרתק של בירות מכל רחבי העולם, אשר חלקן כמעט ולא מוכרות בארץ. ביום הראשון של הפסטיבל, 02.09 בשעה 20:00, תיערך ב-Mate לינקולן השקה מיוחדת לפסטיבל, בנוכחות בעלי מבשלות, יבואני בירה מובילים ועוד שלל אורחים מעניינים. אירוע נוסף, שיתקיים יומיים לפני פתיחת פסטיבל הבירה, הוא חגיגה בסגנון אחד הפסטיבלים השמחים בעולם – המרדי גרא. האירוע ייערך ביום שישי הקרוב, 31.08.12 ב-Mate דיזנגוף, החל משעה 15:00, וכמיטב המסורת של ניו אורלינס, יהיו תחפושות מיוחדות, שרשראות ואיפור וכמובן, המון כוהל. איפה: Mate – ויטל 2 / לינקולן 11 / דיזנגוף 226, תל אביב.

הפנינג תפוחים וחקלאות – הוקרה למגדלים ולחקלאים

תאגיד הפירות 'בראשית' וענף הפירות במועצת הצמחים, חברו יחד ויחגגו השנה בפעם הרביעית, כמסורת את "חג התפוח" – הפנינג תפוחים וחקלאות. האירוע יתקיים, ביום חמישי הקרוב, 30.08.12, ב'בוסתן בראשית בגולן' שבעין זיוון, עם פתיחת עונת קטיף התפוחים ויקבץ סביבו שלל אירועים, מופעים והפעלות הקשורות כולם לפרי התפוח. החג, מסמל ומהווה אות הוקרה, תודה והערכה למגדלים והחקלאים המשקיעים את כל כולם כדי להעניק לצרכנים בישראל את הפרי המשובח והאיכותי ביותר. בין ההפעלות הרבות ומגוונות סביב עולם התפוחים: יצירה בטבע, עץ המשאלות, רכיבה על סוסי פוני, טיול בכרכרה, הצגת רחוב, הולכי קביים, צלמניה, ג'אגלינג ומגה בועות סבון, הכנת פיתות בטבון ועוד… בנוסף, ייהנו הבאים מ"טעם התפוח", מתחם אוכל הכולל מנות גורמה, חלקם מבוססי תפוחים. באירוע תתקיים תחרות אליפות עוגות התפוח, כאשר מיטב מתכוני עוגות התפוח של החקלאים ובני משפחותיהם, יועמדו למבחן, כשלמנצחים צפויים פרסים יקרי ערך. שיאו של הערב צפוי להיות המופע המרכזי בו יופיעו מישל כהן (בית ספר למוזיקה) וקובי אפללו.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן