Skip to content

אכזבה לרוי ניסני

ניסני היה בדרך לניצחון במרוץ השלישי של סוף השבוע בלאוזץ' רינג בגרמניה, אבל תקלה לא צפויה מנעה ממנו פודיום שני בסבב
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

"הכל בגלל מסמר קטן" כתבה נעמי שמר בשירה הידוע, אך לרוי ניסני השיר הזה לא ינעם עוד, לאחר שמסמר אחד, שנתקע בגלגל הימיני אחורי במכוניתו, מנע ממנו ניצחון בטוח במירוץ השלישי של סוף השבוע בלאוזץ' רינג בגרמניה, במסגרת סבב מרוצי הפורמולה מאסטר.

ניסני זינק מהמקום השלישי על הגריד וכבר בסיום הישורת הראשונה עקף את שני המובילים ועבר להוביל. אחרי שתי הקפות ניסני הוליך את המירוץ בפער של 2.5 שניות מהמקום השני ולא נראה היה שיש מי שיוכל לסכן אותו בדרך לפודיום.

אחרי שש הקפות וכמעט 10 דקות של מירוץ חדר מסמר לגלגל האחורי הימני של המכונית. כתוצאה מכך המכונית איבדה את כושר ההיגוי וניסני נאלץ לצאת מחוץ למסלול. אחרי נסיעה קצרה על הדשא, הוא הצליח לחזור למסלול ובמשך הקפה אחת עוד ניסה להישאר במירוץ, אבל זה היה בלתי אפשרי, הצמיג החל לאבד אוויר וניסני נאלץ לרדת לרחבת הטיפולים ולסיים מוקדם מהצפוי.

זה היה סיום עצוב לסוף שבוע מאד מוצלח מבחינתו של הנהג הישראלי. ביום שישי הוא זינק מהמקום ה-16 וסיים במקום השביעי. אתמול בבוקר, הוא זינק מהמקום ה-14 וסיים במקום השישי. אחר הצהרים הוא זינק שלישי, היה בדרך לניצחון שני בסבב, אבל מסמר אחד קטן קטע את החגיגה.

רוי ניסני אמר בסיום: "אני מאד מאוכזב, הייתי במצב מצוין, פתחתי פער גדול על פני כל המתחרים והייתי בדרך לניצחון. זה מסוג המקרים שאין לך שליטה עליהם וצריך לדעת לקבל אותם כמו שהם ולהמשיך הלאה. החשוב מבחינתי הוא שהמשכתי להציג יכולת גבוהה ואני ממשיך להתקדם ופניי למירוץ הבא בעוד שבועיים בנוברגרינג".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן