Skip to content

פנים יפות: מגמות באיפור לסתיו-חורף 2012/13

בסוף אוגוסט עדיין חם ולח, אולם עונת הסתיו כבר ממש מעבר לפינה. כדי שתוכלו להתכונן היטב, ריכזנו עבורכם מידע על סגנונות ומגמות באיפור לסתיו-חורף 2012/13 ועצות מכמה מאפרים וחברות קוסמטיקה: רוית אסף, בועז שטיין, שיק ומינרז קוסמטיקה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

 

בשבועות האחרונים התקיימו ברחבי העולם תצוגות אופנה רבות, בהן הוצגו קולקציות סתיו-חורף 2012/13. צפייה בהן, או לחילופין בצילומי הדוגמניות שטופפו על המסלול, מאפשרת הצצה אל מגמות האיפור השולטות בעונת סתיו-חורף 2012/13. החל ממראה פורצלני טבעי, דרך שפתיים אדומות מודגשות ועד צלליות עיניים בצבעוניות של טווס בתוספת ריסים מלאכותיות – אין ספק שגם בעונה הקרובה לא יהיה מחסור בצבע בגזרת האיפור. קבלו מידע, השראה לגבי סגנונות ומגמות וגם כמה עצות מחברות קוסמטיקה וממאפרים.

רוית אסף – סגנון נשי, חזק ובוטה

רוית אסף - איפור לעונת סתיו-חורף 2012/13. איפור: בן רביבו, מאפר ומורה בכיר ברשת בתי הספר לאיפור מקצועי "רוית אסף"; צילום: סטודיו OM
רוית אסף - איפור לעונת סתיו-חורף 2012/13. איפור: בן רביבו, מאפר ומורה בכיר ברשת בתי הספר לאיפור מקצועי "רוית אסף"; צילום: סטודיו OM

מראה איפור סתיו-חורף 2012/13 שמציגה רוית אסף – Vintage Vibrations – נוצר בהשראת האיפור של סוף שנות השבעים ותחילת שנות השמונים. אסף משדרגת את הצבעוניות העוצמתית והתוססת של אותה תקופה ומעדכנת אותה לסגנון איפור עכשווי ומודרני

התוצאה:. סגנון נשי חזק ובוטה. דרמטיות מאופרת עם קריצה לעבר.

העונה, על-פי רוית אסף, שייכת לשפתיים. זה הזמן להדגיש את השפתיים בגווני אדום ובורדו יין נועזים שישוו להן מראה נשי חושני. ועוד טיפ: התאימו את הלק למראה הכולל. בצילום: לק וינטאג' בגוון ירוק בקבוק של ORLY.

 

מינרז קוסמטיקה – מסתורין נשי מעושן

מינרז קוסמטיקה - איפור לעונת סתיו/חורף 2012/13. צילום: יח"ץ
מינרז קוסמטיקה - איפור לעונת סתיו/חורף 2012/13. צילום: יח"ץ

מראה האיפור לסתיו-חורף 2012/13 של מותג האיפור הטבעי "מינרז קוסמטיקה" מאופיין בניקיון, תוך הבלטת העיניים. שימוש בגוונים מפתים של בורדו, לבן כסוף ושחור יוצר מראה נשי מסתורי מעט ובלתי שגרתי.

בסתיו ובחורף, על-פי מינרז קוסמטיקה, בעוד שהעיניים יהיו מאופרות בעוצמה ובלהט, הרי שנלך עם עור פנים נקי, לחיים סמוקות מעט ושפתיים חפות ממגע צבע. מינרז מציעה שלוש צלליות מינרליות (לבן-כסוף, שחור ובורדו). הצלליות מאפשרות מראה דרמטי, מסתורי וכובש.

ברונזר של חברת מינרז קוסמטיקה. צילום: אי.ס.טי

ברונזר מינרלי טבעי הוא לא רק פתרון בלתי מזיק למראה שזוף בעונת הקיץ. הוא גם עשוי להיות שימושי מאוד במהלך הסתיו והחורף. הברונזר, שמגיע בצורת אבקה, נוח מאוד לשימוש בהברשה על העור ומתאים את עצמו לגוון עורך, כך שתיראי סמוקה או שזופה במידה. אל תשכחי גם לשים מעט מהברונזר באזור המחשוף והכתפיים למראה אחיד. מחיר: 109 ש"ח.

 

שיק – מראה ענוג, יוקרתי ונשי

מראה האיפור Extraña Dama (אישה מסתורית) של המותג CHIC. צילום: יח"ץ שיק
מראה האיפור Extraña Dama (אישה מסתורית) של המותג CHIC. צילום: יח"ץ שיק

ההשראה למראה סתיו-חורף 2012/13 של מותג הטיפוח והאיפור CHIC היא הצבעוניות של אמני אסכולת ניו-יורק באמנות, שפעלו בסוף שנות הארבעים ובשנות החמישים של המאה הקודמת וביניהם פולוק, דה קונינג ורותקו. קולקצית Extraña Dama (אישה מסתורית) מציעה איפור מודגש, דומיננטי ונשי.

בסתיו ובחורף, על-פי שיק, השפתיים יהיו עדינות וכמעט נטולות צבע. לעומתן – האיילינר חוזר בגדול. שימוש בצללית בטקסטורה מבריקה יחד עם צללית כהה בזוית החיצונית של העין תיצור מראה דרמטי, מסתורי, פלרטטני משהו. הדגשת הריסים באמצעות מסקרה או הדבקת ריסים מלאכותיות תשלים את המראה.

 

בועז שטיין – שילוב של רומנטיקה, פיתוי ואהבה

המאפר בועז שטיין - איפור לעונת סתיו-חורף 2012/13. איפור: בועז שטיין; שיער: ניסו כהן; צילום: מוטי זאבי; דוגמנית: ענבר יצחקי
המאפר בועז שטיין - איפור לעונת סתיו-חורף 2012/13. איפור: בועז שטיין; שיער: ניסו כהן; צילום: מוטי זאבי; דוגמנית: ענבר יצחקי

מראה האיפור של המאפר בועז שטיין לסתיו-חורף 2012/13 שואב את השראתו מחיי הלילה בערים ניו יורק, פריז וטוקיו. שימוש בצבעים מגוונים ולעתים מנוגדים, כמו ורוד, סגול-לילך, ניוד, טורקיז ושחור בוהק ומעושן וכחול-נייבי יוצר משחקי אור וצל ונותן תחושה של רומנטיקה מעושנת ומסתורית. להשלמת המראה וליצירת מראה נשי מפתה, ממליץ בועז שטיין לבחור סומק ושפתון בגוונים רכים במיוחד.

מסקרה All in One - בועז שטיין
סדרת המסקרות של בועז שטיין, All in One, בשחור, כחול, ירוק וחום, מדגישות, מאריכות ומעבות את הריסים. המברשת שנועדה לסירוק מניפת הריסים נוחה לשימוש, לא מצטברות עליה כמויות פיגמנט גדולות ש"נוזלות" בזמן ההברשה, והודות לחידוש מבית בועז שטיין – שורות של שיער סיליקון גמיש באורכים שונים – היא מאפשרת הברשה שמכניסה את פיגמנט הצבע לכל כיוון וקיבועו על הריסים. המסקרה עמידה במים, חום וזיעה. מחיר: 119 ש"ח.

* * *

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן