Skip to content

במיוחד לסוכות: טיסה ישירה לאיי סיישל

חברת מדרפט ספיריט מציעה בסוכות טיסה אחת לאיי סיישל לחג הסוכות, לשבעה לילות, עם חברת התעופה סאן דור. המחיר: החל מ-2,700 דולר לאדם בחדר זוגי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כ-8.000 ישראלים כבר ביקרו באיי סיישל בשנים האחרונות ובחופשת הסוכות מוצעת טיסה ישירה לאיים הללו על ידי חברת מדרפט ספיריט בין ה-1-8 באוקטובר.

סיישל. איים קסומים. צילום: משרד התיירות סיישל
סיישל. איים קסומים. צילום: משרד התיירות סיישל

החברה מציעה שהייה בת שבעה לילות במלונות מהיפים בעולם על חופי הטורקיז המפורסמים של האי, שש שעות טיסה מנתב"ג ישירות, באמצעות חברת התעופה הישראלית סאן דור, במקום טיסות ארוכות ומתישות דרך אירופה שנמשכות כ-24 שעות.

לדברי מנכ"לית החברה, טלי יטיב, זה שש שנים שמופעלות הטיסות ליעד זה, שהוא חלומם של תיירים מכל העולם בזכות הנופים הנפלאים, הצמחייה, בעלי החיים ועופות המיוחדים לאזור זה ובזכות התושבים מסבירי הפנים. "רק שעות טיסה אחדות מתל-אביב וניתן לראות את החופים היפים בעולם שבאי לה-דיג, את שמורת הטבע הייחודית של קוקוס הים שבאי פראלין ואת צבי היבשה הגדולים שסובבים ברחבי האיים".

איי סיישל הם ארכיפלג המורכב מכ-115 איים בשטח של 455 קילומטרים רבועים, באוקיאנוס ההודי, 1,600 ק"מ מזרחית לחופי אפריקה. כ-40 מהאיים עשויים גרניט – בעיקר האיים הגדולים והמיושבים, ואילו יתר האיים הם איי אלמוגים המיושבים בעיקר במושבות ציפורים גדולות.

האיים מספקים חופשה של טבע, נופים ופעילות אתגרית כגון צלילה, חופים מהיפים בעולם ומלונות בוטיק ברמה גבוהה. הצמחייה באיים היא טרופית ויערות עד מכסים חלקים גדולים של האיים. הדגה העשירה מהווה חלק בלתי נפרד מהמטבח הקריאולי המשלב את טעמי המערב (צרפת) עם אפריקה.

מעבר לחבילת הנופש יוכלו האורחים המעוניינים ליהנות גם מסיורים מודרכים או עצמאיים במהלך החופשה כגון סיור באי המרכזי מאהה ובויקטוריה הבירה, שייט לשמורת הימית סנט-אן סיור לאיים הקסומים פראלין, לה דיג ועוד.

מחיר לחבילות נופש החל מ-2,700 דולר לאדם בחדר זוגי. כולל טיסה ישירה ושבעה לילות על בסיס לינה, ארוחת בוקר והעברות. www.mss1.co.il.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן