Skip to content

ילדי אלו"ט ציירו את לוח השנה לטסים אל על

40,000 לוחות שנה מעוטרים בידי אמנים אוטיסטים יחולקו כשי לנוסעי אל על לרגל השנה החדשה. אל על ובנק הפועלים, מפעילים זו השנה השביעית את פרויקט "כסף קטן גדול"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

משלוח מיוחד של 40 אלף לוחות שנה, מעוטרים בציורי הילדים האוטיסטים של אלו"ט, ייצא לחלוקה לנוסעי חברת אל על לקראת ראש השנה. הלוחות יחולקו בכל טיסות אל על, כמחווה וכתודה לטסים, שתורמים את הכסף הקטן לילדים האוטיסטים של אלו"ט ולילדים פגועי מוח של עמותת על"ה, וכן כהוקרה לחברת אל על, אשר מחבקת את הילדים בעלי הצרכים המיוחדים של שתי העמותות זה שנים רבות.

לוח השנה המאוייר של אל על. יחולק לקראת החג בטיסות
לוח השנה המאוייר של אל על. יחולק לקראת החג בטיסות

"כסף קטן כסף גדול"

אל על ובנק הפועלים, מפעילים זו השנה השביעית את פרויקט "כסף קטן גדול" במסגרתו פונים דיילי אל על לטסים בבקשה לתרום את הכסף הקטן שנשאר בכיס. המטבעות והשטרות הזרים מומרים לשקלים באדיבות בנק הפועלים, והכסף נתרם בחלוקה שווה לאלו"ט – אגודה לאומית לילדים אוטיסטים, ולעמותת על"ה – לילדים פגועי מוח. המבצע החל בשנת 2005, ומניב פירות רבים.

חלוקת לוחות השנה מתבצעת בעקבות התגובות המרגשות והחמות שקבלו שתי העמותות בחג הפסח מנוסעים שהופתעו לקבל במטוס מתנה, הגדות לפסח שציירו הילדים האוטיסטים.

עולם אמנותי עשיר

גם בלוח השנה משולבים עשרות ציורים המציגים עולם אמנותי עשיר של ילדים ובוגרים אוטיסטים. לוחות השנה יועלו למטוסים ויחולקו על ידי הדיילים כשי לנוסעים מייד לאחר ההמראה.

מנכ"לית אלו"ט, עינת קסוטו-שפי אומרת: "ההתגייסות הטוטאלית של אל על ובנק הפועלים לטובת מבצע 'כסף קטן גדול' מרגשת אותנו בכל שנה מחדש. החל ממנכ"ל החברה ועד לאחרון הדיילים, כולם מחוייבים למטרה ומסייעים ככל יכולתם. אנו מלאי הוקרה גם לנוסעי אל על שלאורך שנים פותחים את לבם לילדים. הכסף הקטן הוא בעל עצמה ענקית והוא משמש אותנו למימון שירותים חיוניים לטיפול וגם לפנאי של הילדים האוטיסטים".

אלו"ט האגודה הלאומית לילדים אוטיסטים בישראל, פועלת למען שיקום ורווחת הילדים הלוקים באוטיזם, מזמן האבחון, בגיל שנה וחצי ולאורך כל מעגל חייהם. האגודה מקימה ומפעילה מעונות יום לטיפול בפעוטות עם אוטיזם, הוסטלים למתבגרים ובוגרים, מרכזי תעסוקה, מרכז אבחון ומחקר, מרכזים למשפחה המתמודדת עם אוטיזם למידע, ייעוץ ותמיכה, נופשונים, קייטנות, מועדוניות וכן פועלת לקדום זכויות כל האוטיסטים בישראל.

לוח השנה של אלו"ט מוצע למכירה גם לפרטים ולחברות. מחיר ליחידה, לוח שולחני 25 שקל , לוח קיר 50 שקל. מחיר מיוחד לרכישה בכמות גדולה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן