Skip to content

UPS דורגה במקום הראשון בענף הבלדרות בישראל לשנת 2012

נבחרה במקום הראשון בפעם החמישית ברציפות. דירוג ענף הבלדרות נקבע בסקר של BDICode על בסיס המצוינות העסקית ותרומתה של החברה למשק הישראלי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

UPS בישראל, נציגתה בארץ של חברת השילוח הידועה, דורגה שוב במקום הראשון, בענף הבלדרות בישראל לשנת 2012, בסקר של BDICode, הבוחן את המצוינות העסקית של ארגונים במשק הישראלי.

פתרונות ניהול שרשרת אספקה

דירוג BDICode, המספק סקירה מקיפה של המשק הישראלי על כל מגזריו וענפיו, העניק את התואר ל-UPS בישראל זו השנה החמישית ברציפות, על בסיס מצוינות עסקית, הישגי החברה וכן הודות לתרומתה לחברות ישראליות, להן סיפקה UPS פתרונות ניהול שרשרת אספקה ובכך סייעה להן בהתמודדות ובתחרות בשוק המקומי והגלובלי.

UPS הינה מובילה עולמית בתחום הלוגיסטיקה וניהול שרשת האספקה, המציעה מגוון רחב של פתרונות, כולל הובלת חבילות ומטענים, תמיכה בסחר הבינלאומי, וכן פריסת טכנולוגיה מתקדמת לניהול עסקי יעיל. UPS מעניקה שירותים ללמעלה מ-220 מדינות וטריטוריות ברחבי העולם ומעסיקה יותר מ-40 אלף עובדים.

"מאמץ יומיומי"

ליאור שגיא, מנכ"ל UPS בישראל ציין כי הזכייה בסקר חשוב זה משקפת מאמץ יומיומי משותף וכולל של עובדי UPS בישראל. "השנה אנו מציינים אבן דרך חשובה בפעילות UPS בישראל עם חיזוק המערך הנותן מענה ייחודי לניהול כלל ההיבטים הלוגיסטיים תחת קורת גג אחת, תוך שמירת הדגש על שירות איכותי ביותר ללקוחותינו. כמו כן חיזקנו את מערך השילוח הבינלאומי הנשען על הפריסה הכלל עולמית הרחבה שלנו ומתבסס על הרשת הגלובאלית החזקה של UPS. מערך זה פועל במקצועיות וביעילות בכדי לספק שירות חסכוני ומהיר לעשרות אלפי לקוחות, בין אם בשילוח אווירי או ימי, במשלוחי חבילות או מטענים ובין אם בשילוב שלהם", אמר שגיא.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן