Skip to content

ישראלים עירומים בנוקיה?

כ-4.000 צלמים חובבים יתאספו ביום המוקדש כולו לאמנות ותחביב הצילום, ביניהם צלם העירום האמנותי ספנסר טוניק, שצילם את תמונת העירום הקבוצתי בים המלח. הכנס יתקיים בהיכל נוקיה כמחווה לאורחים המכובדים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

 

"כנס הצילום של ישראל", שייערך ב-12 בספטמבר בהיכל נוקיה בתל אביב, מתקיים השנה כחלק משנת האמנות של תל אביב ויארח, כמרצים אורחים, שלושה צלמים בינלאומיים מהצמרת המקצועית.

הצילום האמנותי של ספנסר טוניק בים המלח בשנה שעברה
הצילום האמנותי של ספנסר טוניק בים המלח בשנה שעברה

הראשון והמוכר שבהם הוא ספנסר טוניק, צלם העירום האמנותי, שצילם בשנה שעברה את תמונת העירום הקבוצתית בים המלח. אליו יצטרפו דרו גרדנר, הצלם הבריטי המפורסם, אשר מלבד צילום עיתונאי, עוסק כבר שנים בפרויקטים ובקמפיינים הגדולים ביותר והצלם נתן דביר, ישראלי אשר העתיק את מגוריו לפני שנים לארצות הברית, מרצה בכיר בבית הספר לצילום המוביל בעולם, זוכה פרסים חשובים בעולם הצילום וצלם דוקומנטרי. .

בנוסף למרצים האורחים, יתקיימו במושב המקדים עוד שלוש הרצאות של צלמים ישראלים מהמובילים בתחומם.

כנס הצילום של ישראל, המאורגן על ידי בית הספר לצילום גליץ, מתקיים כחלק משלושה כנסי צילום המתקיימים בספטמבר בעולם. אל הכנס צפויים להגיע בלוגרים בתחום הצילום מחו"ל, חברי קהילת הצילום הבינלאומית, משתתפי פרויקט האינסטגרם הגדול המתקיים בירושלים כשבוע לפניו וצלמים מקצועיים וחובבים המהווים קהילת צילום רחבה.

הכניסה לכנס היא בתשלום סמלי של 25-35 שקלים בהזמנה אינטרנטית או טלפונית מראש והיא על בסיס מקום פנוי. במידה ויתאפשר, תתבצע מכירה בעלות של 50 שקלים בקופות ביום האירוע עצמו. בנוסף, ניתן להזמין באתר האירוע כרטיסי v.i.p שיכללו גם מפגש אינטימי עם הצלמים האורחים.

אתר הבית של הכנס הינו www.photox.co.il .

1 Comment

  1. דן
    29 באוגוסט 2012 @ 19:08

    4000 צלמים ? יש הרבה צלמים בישראל, אבל שיגיעו 4000 נראה לי הגזמה רצינית ,

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן