Skip to content

האם ערוץ 10 ישרוד אחרי גמר הישרדות VIP ?

דוח המבקר / גמר הישרדות כל ברית אפשרית שהייתה במהלך העונה של הישרדות VIP, התנפצה כמו החלומות של ערוץ 10 על סלעי המציאות ועל כרסו הנאה של בוקי נאה. בסופו של דבר כמו כל קרב איגרוף טוב, מי שזכה אמש בגמר (איתי שגב) לא באמת מעניין. מה שמעניין זה הקרב, הדם וכמות הנוזלים שנשארה על […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
לקח את המיליון. איתי שגב. צילום מהמסך

מהגמר של הישרדות, אמש בערוץ 10, אפשר ללמוד, שלא רק לוחות הברית נשברו, אלא גם לוחות הברית של הישרדות. כל ברית אפשרית שהייתה במהלך העונה של הישרדות VIP, התנפצה כמו החלומות של ערוץ 10 על סלעי המציאות ועל  כרסו הנאה של בוקי נאה. ת'ורגמן הזחוח נשאר עם החיוך המכובד שלו ועם גינוני הנימוס הבריטים שרכש במשך השנים. אפילו גיבור ישראל, עזאם עזאם, נשאר בחוץ בחוץ.

אירוע הגמר נפתח בהצגה של כל הבריתות שנפלו בדרך בדמות המודחים, שאחריהם הגיעו שלושת השורדים האחרונים – איתי שגב, ענת הראל ואנה אהרונוב – מתרגשים, דומעים, אבל לא לפני שלפחות אנה עברה במאה שערים וגנבה מאחד מחבלי הכביסה שמלה.

לאחר מכן עבר האירוע למועצת השבט האחרונה. שם חבר המושבעים עלו זה אחר זו, חמושים בחיצים מורעלים, וניסו כל אחד בתורו לקלוע באחד השורדים האחרונים. לא היה בטוח אם המטרה הייתה לפרוק מתחים, להבין אירועים, או סתם לראות את ענת הראל ואת אנה אהרונוב מתגוששות בבוץ.

רגע לפני הכרזת הזוכה, איזה מתח. הראל ושגב

יוצא דופן היה משה פרסטר, שכהרגלו, היה פשוט משה באי הגדול, זה שמתנצל על זה שהוא מתנצל. האחרון, בוקי נאה, עלה בתור מאשים ויצא בתור נאשם. במקום להיכנס בבנות, הן נכנסו בו. למזלו, היה באפשרותו להפוך את איתי לבובת הסטירות הפרטית שלו, ללא ספק רגע מכונן בתולדות הישרדות, מזל שזה לא נגמר בקניבליזם.

הערב המשיך לראיון מהיר עם כל חברי הישרדות, והגיע לשיאים חדשים כאשר המנחה גיא זוארץ פנה לת'ורגמן, שפתח במונולוג קורע לב, כיצד עבד בבניין בזמן שהצטלם לסדרות טלוויזיה, ולכן אינו רואה את עצמו כ-VIP. רוב חברי הקאסט, השתדלו להשתיק את הצחוק המתבקש. לפתע עזאם עזאם יצא מהמארב ותקף חזיתית את אנה, במה שנקרא מהיום, מלחמת הסמארטפונים הגדולה של 2012.

ואז הגיע רגע האמת, הSMS ים נספרו ואנה "מספר שתיים" אהרונוב מצאה את עצמה בחוץ. אל הגמר עלו ענת "אשת הברזל" הראל, ואיתי "לק-לק" שגב. קרב הענקים, ברזל נגד מים, שעת כושר נגד הקומדי סטור, בני האור כנגד בני החושך, הקרב של המאה, או לפחות הקרב של השבוע (עד גמר היפה והחנון).

את הגמר שרד האנדרדוג האולטימטיבי איתי "ג'ודי לוץ" שגב  ולקח את המיליון (750,000 אחרי מס). אך בסופו של דבר כמו כל קרב  איגרוף טוב, מי שזכה לא באמת מעניין, מה שמעניין הוא הקרב, הדם וכמות הנוזלים שנשארה על הזירה, ובמקרה הזה האגרופים עפו לכל עבר.

לסיכום: בשבילי השורד הוא אתה!

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן