Skip to content

חייל צה"ל נעדר מביתו

החייל נעדר מביתו מאז יום חמישי ולא יצר עם משפחתו קשר. משפחתו המודאגת פנתה למשטרה ולצבא והיום ביקשה את עזרת הציבור בחיפושיה. בצה"ל כך נודע, החיל עדיין בחזקת נפקד
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
רימון תירוש. נעדר
רימון תירוש. נעדר

חייל צה"ל, רימון תירוש (20), תושב ראש העין, נעדר מאז יום חמישי האחרון מביתו. היום פרסמה משפחתו המודאגת קריאה ברשת הפייסבוק לכל היודע דבר על מיקומו או כל פרט נוסף על היעדרו, ליצור עמה קשר בדחיפות.

"רימון סובל מבעיה רפואית הגורמת מפעם לפעם להתקפים של כאבים עזים, שבמהלכם אינו מסוגל ללכת ולעתים גם לא לעמוד. התקף כזה יכול להימשך כמה שעות", אומרים הוריו ומוסיפים: "רימון לא לקח איתו את הטלפון הסלולרי, ולא ניתן לאתרו באמצעותו. הנשק שלו נותר בבסיס. אין עמו תרופות לטיפול במצבו".

רימון נראה לאחרונה אתמול (שישי) בכפר סבא ומאז נעלמו עקבותיו. לדברי משפחתו, הוא לבש ביציאתו מהבית ג'ינס, חולצה אדומה ונעלי צבא, ונשא תיק גב קטן בצבע כחול-אפור. יש אפשרות שהחליף את בגדיו למדי צה"ל.  תיאורו: גובה – 1.90 מ', מבנה גוף רזה, שיער קצוץ בצבע חום כהה ועיניו ירוקות.  משפחתו חושבת כי סביר שנשאר באזור כפר סבא – הוד השרון, אבל איננה שוללת אפשרות כי נסע באוטובוס לתל אביב או לאילת.

מגורם בצה"ל נודע למגפון, כי מבחינת צה"ל, נכון לעכשיו, תירוש הוא בחזקת נעדר בלבד. במשפחתו שוללים אפשרות כזו מכל וכל וטוענים כי הוקם חפ"ק משטרתי וצבאי המחפש אחריו.

מי שיודע דבר על מקום הימצאו מתבקש לפנות לדבי: 054-6488479 או ללירון: 054-5884858, או לטלפון  077-2008235 או למוקד 100 של המשטרה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן