Skip to content

העם עם גולן

"אלף מברוק" של ציון גולן הוא אלבום שמכיל בעיקר שירי חתונה. האם למרגול יש סיבה לחשוש? > ציון 8 דו"ח המבקרת / זוהר מלאכי  ציון גולן, המלך הבלתי מעורער של הזמר התימני, מנפיק את אלבומו ה-28, "אלף מברוך" ("אלף ברכות"), שכולו ברכות לבורא עולמים ולהבדיל – לקהל המלווה את גולן במשך שנים. "אלף מברוך" מכיל 11 רצועות […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

"אלף מברוק" של ציון גולן הוא אלבום שמכיל בעיקר שירי חתונה. האם למרגול יש סיבה לחשוש? > ציון 8

דו"ח המבקרת / זוהר מלאכי

 ציון גולן, המלך הבלתי מעורער של הזמר התימני, מנפיק את אלבומו ה-28, "אלף מברוך" ("אלף ברכות"), שכולו ברכות לבורא עולמים ולהבדיל – לקהל המלווה את גולן במשך שנים.

"אלף מברוך" מכיל 11 רצועות השמעה, שרובם שירי חתונה כדוגמת: "אלף מברוך",שיר שהולך להיות מושמע רבות בחתונות הקרובות, "לילת כמיס", "יא נור עיני", "יא אללה רצ'אך", "זפה בנת מן" ו-"יא סלאם". ושירי שבח והלל לבורא עולם כדוגמת: "יא רחמן אלרחמין", "רני יחידתי" ו-"רחום וחנון".

שירי חתונות. עטיפת האלבום

השיר "שירו לאל נבוני", בביצוע גולן ויניב בן משיח, הוא שיר שנוהגים לומר בקהילות תימן בערב שבת ובראש חודש, שחל בשבת בתום הוצאת ספר תורה.

"שירו לאל נבוני שירי רנני / שבת וראש חודש יום זה לקב"ה / יקר שמו הודיעו לכל והשמיעו / זמרו הריעו לפני המלך הקב"ה / שירו לאל נבוני שירי רנני / שבת וראש חודש יום זה לקב"ה / קדושים שמך יודו וחסדך יגידו / אף יהללו ויודו שמים פלאך קב"ה / שירו לאל נבוני שירי רנני / שבת וראש חודש יום זה לקב"ה / באתי וקדשתי שמך ושירים שרתי / ואלה הגדתי ביכורים לקב"ה".

"אלף מברוך" חותם את האלבום עם השיר "שמע ישראל", אשר מושר בקהילות תימן בבתי הכנסת בראש השנה ויום כיפור.

העיבודים המשובחים וההפקה המוזיקלית של לוי קשתי ורביד קשתי (עיבוד של אלדד רצון בשיר מספר שבע) לצד היכולת הווקאלית של ציון גולן, יוצרים דיסק קצבי במיוחד. אם אתם חובבי מוזיקה תימנית ומוזיקה מזרחית, אתם עשויים לאהוב.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן