Skip to content

מלון כרמים יציע ספא לילי ולובי שיהפוך לפאב בערב

‏ סילבי כהן-גבאי שניהלה עד כה את מלון "בראשית" במצפה רמון, תעבור לנהל את מלון "כרמים" בקרית ענבים שייפתח בשנה הבאה. "כרמים" יהיה מלון ספא עם עיצוב צעיר והוא יציע פעילות בשעות הערב, לצד ספא של 2,000 מטרים, חנות יין, בר ולובי שהופך בערב למעין פאב מקומי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

 

 

בריכה פנימית וספא במלון כרמים בקרית ענבים
בריכה פנימית וספא במלון כרמים בקרית ענבים

"כרמים יהיה מלון ספא בלב אזור כרמים ויין בהרי יהודה, שהקונספט שלו יהיה מושתת הרבה על יין, טיפולים, סצנה צעירה ועיצוב מודרני", כך אומרת סילבי כהן-גבאי, שמונתה לתפקיד מנכ"ל מלון "כרמים" בקרית ענבים.. המלון צפוי להיפתח ביוני 2013 ולהימנות על מלונות היוקרה של רשת ישרוטל.

מנהלת סילבי כהן גבאי: מבראשית לכרמים
מנהלת סילבי כהן גבאי: מבראשית לכרמים

"אנחנו פונים לקהל שמחפש חוויה יותר אקטיבית, חוויות של ערב ולילה, עם מוסיקה טובה ויין, שלא כמו אחוזת יערות הכרמל, שהוא יותר קלאסי ורגוע", היא מוסיפה, "יהיו טיולים וסיורי אוכל, סיורי יין וביקור ביקבים. יהיה בו בר של יינות מיוחדים ויינות מהאזור והספא יעבוד גם בלילה. בכלל, הייחוד של המלון שהוא יהיה פעיל מאד גם בלילה".

כהן-גבאי עובדת בישרוטל מזה 16 שנים, ובתפקידה האחרון כיהנה כמנכ"לית אשכול מלונות ישרוטל במצפה רמון הכוללים את מלון בראשית ומלון ישרוטל פונדק רמון. כהן-גבאי היתה שותפה להקמתו של מלון בראשית ושהתה שם שנים אחדות. עכשיו היא עוברת לקרית ענבים ולדבריה, "לכל פרוייקט יש את האופי שלו וזה יהיה מאד מעניין בשבילי להיות שותפה לבניית קונספט חדש כל כך ישראלי ומקומי. זה מאתגר מאד".

הבר במלון כרמים של רשת ישרוטל, שייפתח ב-2013 ליד קרית ענבים
הבר במלון כרמים של רשת ישרוטל, שייפתח ב-2013 ליד קרית ענבים

למלון 156 חדרים בכל הרמות וספא של 2,000 מטרים, חנות יין, בר, לובי שהופך בערב לאקטיבי ולמעין פאב מקומי. "המיקום של המלון, צמוד לקיבוץ קרית ענבים, קרוב לירושלים ולמקומות ביקור באזור, מאפשר למי שרוצה להשאר במלון לבלות בו, אך למי שרוצה לצאת – הוא מהווה נקודת מוצא נוחה לטיולים. כאן מאפשרים מלון ספא שמאפשר בילוי גם מחוץ למלון, שלא כמו יערות הכרמל, שהוא קצת מבודד".

מלון בראשית עם הבריכה המרכזית. מנהלת חדשה. (צילום: אסף פינצ'וק)
מלון בראשית עם הבריכה המרכזית. מנהלת חדשה. (צילום: אסף פינצ'וק)

את מקומה של סילבי כהן-גבאי בניהול מלון בראשית תמלא סיגי לבנקופף, שבתפקידה האחרון ניהלה את מלון ישרוטל לגונה וקודם לכן שימשה כסמנכ"ל מלון רויאל ביץ' באילת ומנהלת מלון ישרוטל פונדק רמון. כסמנכ"ל תפעול של מלון בראשית התמנה דוד אמור, שהיה עד כה מנהל תפעול של מלון ישרוטל ריביירה קלאב באילת.

דודו צוקר, שמילא במהלך השנים האחרונות מגוון תפקידי ניהול במלונות ישרוטל ובתפקידו האחרון היה סמנכ"ל מלון ישרוטל הנסיכה, התמנה למנכ"ל מלון ישרוטל לגונה באילת.

על חילופי המנהלים הללו אומר מנכ"ל מלונות ישרוטל, ליאור רביב,  כי "אנו מיישמים את הפילוסופיה הניהולית של רשת ישרוטל, אשר מקדמת את עובדיה וממנה לתפקידים הבכירים מנהלים משורותיה".

 חממה לאמנות דיגיטלית

ואילו מלון ישרוטל מלון רויאל ביץ' תל אביב, אשר ייפתח במרץ 2013 ברחוב הרברט סמואל בת"א, יקדם אמנים ישראלים צעירים באמצעות "חממה" לאמנות דיגיטלית שתפעל במלון. העבודות יוצגו בחדרי המלון ובחלליו הציבוריים שיהפכו לחללי תצוגה לכ-600 עבודות במטרה לחשוף ולקדם כישרונות ישראלים צעירים העוסקים במדיה הדיגיטלית (צילום, וידאו ארט ואנימציה) ויהווה בית לכ-30 אמנים צעירים.

המלון מעמיד לרשות המיזם גלריות לבנות במסדרונות עם תאורה מקצועית; מרחבי אמנות המיועדים לתליה, כולל תאורה מיוחדת בחדרים; ומרחבים להקרנת וידאו ארט בשטחים הציבוריים, כולל מקרנים מובנים", אמר שרון תובל, מנהל המיזם לקידום אמנים ישראלים צעירים "Modern Art Israel", מיוזמי החממה לאמנות דיגיטלית ואוצר החממה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן