Skip to content

אוחובסקי בתוכנית מוסיקלית חדשה והקץ לערוץ 8

השנה החדשה מבטיחה לנו בשורות מוזיקליות, אך במקביל מחסלת תוכניות איכות. תוכנית חדשה של גל אוחובסקי, "פסקול חי", ובה ראיונות עם יוצרי מוזיקה, תושק בערוץ 24 החל ממוצאי ראש השנה ותוקרן מה-19 בספטמבר מדי לילה, בשעה 23.00. במקביל, ערוץ 8 עומד לסגור את שעריו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אוחובסקי שב אחרי שנתיים של פסק זמן מתכנית "פסקול העשור", שגם היא אירחה מוזיקאים לראיונות אישיים.  הראיונות בתוכניתו החדש, "פסקול חי", יוקדשו למבט על הביוגרפיה המוזיקלית של האורחים ובהם אהוד בנאי, עברי לידר, ירדנה ארזי, מרגלית צנעני ,מתי כספי, זאב נחמה, יוסי גיספן, שלומי שבן, דודו טסה , יזהר אשדות, ריקי גל ועמיר לב.

גל אוחובסקי (צילום: רונן אקרמן)

האמנים יספרו על ההשראה המוזיקלית שלהם מילדות, על המוזיקה שהם אוהבים היום, על הזמרים הנערצים עליהם, הזמרים המעוררים בהם קנאה וכמובן על המוזיקה שיצרו בעצמם. במהלך הראיונות יוקרנו קליפים נבחרים שבחרו המרואיינים. על הסט ילווה את התוכנית די ג'יי אלרו, שינגן ברקע את השירים שבחרו האורחים.

מהפקת התוכנית נמסר כי בחלק מהתוכניות, בעריכת עמית שוהם, יתארחו אנשים שמוזיקה אינה העיסוק העיקרי שלהם, אך היא חלק חשוב בחייהם ועבודתם. בין האורחים האלה יהיו שר החינוך גדעון סער וגילה אלמגור.

במקביל, מודיע הערוץ על כניסת אייל אופנהיים, מנהל ערוץ 8 לשעבר, לתפקיד העורך הראשי של ערוץ 24. בשורה רעה לערוץ 8 האיכותי  שיחדל לעמוד לרשות צופי הכבלים. בשלוש שנותיו בערוץ 8 הפיק אופנהיים  את הסדרות "הינשופים", "האלבומים" ו"הקיבוץ". לפני כן שימש כסמנכ"ל התוכן של ערוץ הספורט, שם עבד כ-17 שנה והיה שותף להקמתו. אחראי בין היתר על פיתוחן של תכניות דגל כגון "אולפן ליגת האלופות" ו"יציע העיתונות". אופנהיים ייכנס לתפקידו כעורך הערוץ מיד לאחר החגים במטרה לתכנן את לוח התוכניות לשנת  2013.


1 Comment

  1. עופר דואק
    4 בספטמבר 2012 @ 20:08

    מחכה ,בכליון עיניים,לשידור עם מלכת הזמר הישראלי-ירדנה ארזי !

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן