Skip to content

וינשטיין לא יגיע לדיון על הקמת גוף ביקורת לפרקליטות המדינה

יו"ר הוועדה לביקורת המדינה, ח״כ אורי אריאל, בתגובה: ״התנהלות היועץ המשפטי לממשלה - מחפירה. לא יעלה על הדעת שבגלל שהנושא לא נוח לו, הוא יעשה ככל העולה על רוחו. אני לא מקבל את הודעתו, וזוהי בריחה מאחריות ובריחה מביקורת"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

היועץ המשפטי לממשלה, יהודה וינשטיין, ביטל היום חד צדדית את הופעתו, בדיון שאמור להתנהל מחר, בוועדה לענייני ביקורת המדינה בכנסת, בנושא הקמת גוף ביקורת לפרקליטות המדינה. בתגובה מאשים אותו יו"ר הוועדה, ח"כ אורי אריאל, ב"התנהלות מחפירה".

התנהלות "מחפירה"? היועהמ"ש יהודה ויינשטיין (צילום: ויקימדיה)
התנהלות "מחפירה"? היועהמ"ש יהודה וינשטיין (צילום: ויקימדיה)

ישיבת הוועדה תתקיים מחר בהשתתפות שרי המשפטים לשעבר, דניאל פרידמן וחיים רמון. בוועדה טוענים, כי השתתפותו של היועץ המשפטי לממשלה יהודה ויינשטיין אושרה לפני כחודש ואושררה כמה פעמים בימים האחרונים. ואולם, בשעות אחר הצהריים, פחות מ-24 שעות לפני הישיבה, הודיע וינשטיין בצורה חד-צדדית ליו"ר הוועדה לביקורת המדינה ח״כ אורי אריאל (האיחוד הלאומי), כי לא יגיע לדיון מחר, למרות שהדבר תואם עמו.

בוועדה לביקורת המדינה טוענים כי לשכתו של היועץ המשפטי לממשלה טענה הבוקר, כי ״יש לו משהו אחר לעשות״ והמנכ"ל גיא רוטקופף יגיע במקומו.

יו"ר הוועדה, ח"כ אורי אריאל, אמר בתגובה: "התנהלות היועץ המשפטי לממשלה היא מחפירה. לא יעלה על הדעת שבגלל שהנושא לא נוח לו, הוא יעשה ככל העולה על רוחו. הדיון תואם עמו חודש מראש, הגעתו אושרה על ידי לשכתו אמש, ואני מצפה ממנו להגיע כנדרש. אני לא מקבל את הודעתו, וזוהי בריחה מאחריות ובריחה מביקורת".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן