Skip to content

כשנמר משתולל: הטרנד המנומר יצא משליטה

עכשיו כשהדפסי הנמר שולטים ברחובות ובחנויות, אולי הגיע הזמן להרגיע קצת עם החברבורות? מאת גילי גולנדר לפני שנתיים, לאחר ביקור בלונדון, דיווחתי על טרנד חברבורות הנמר שהחל לצוץ. זה התחיל בקטן: גרביונים חביבים פה, צעיף נונשלנטי שם, תיק עם קטע, סוודר נשי צמוד, או ז'קט קוקטי לארוע. זה היה קלאסי וחדשני בו בזמן, והשתלב מצויין […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

עכשיו כשהדפסי הנמר שולטים ברחובות ובחנויות, אולי הגיע הזמן להרגיע קצת עם החברבורות?

מאת גילי גולנדר

לפני שנתיים, לאחר ביקור בלונדון, דיווחתי על טרנד חברבורות הנמר שהחל לצוץ. זה התחיל בקטן: גרביונים חביבים פה, צעיף נונשלנטי שם, תיק עם קטע, סוודר נשי צמוד, או ז'קט קוקטי לארוע. זה היה קלאסי וחדשני בו בזמן, והשתלב מצויין עם הסגנון האורבני. בהתחלה קצת נרתעתי, מודה, אבל לא הרבה זמן אחר כך כבר התגנבו למלתחה שלי זוג נעליים מנומרות.

ז'קט מנומר בלונדון 2009
ז'קט מנומר - לונדון 2009 (צילום: גילי גולנדר)
סריג מנומר בלונדון 2009
סריג מנומר - לונדון 2009 (צילום: גילי גולנדר)
תיק מנומר בלונדון 2009
תיק מנומר - לונדון 2009 (צילום: גילי גולנדר)

היום, שנתיים אחרי, כמעט שלא ניתן לעבור ליד חלון ראווה אופנתי בלי להיתקל חזיתית בפריט מנומר. שלא לדבר על מה שקורה ברחוב. החברבורות משתוללות! נשים בכל הגילאים מסתובבות עטויות פריטים מנומרים, ופעמים רבות (מידי) אף יותר מפריט אחד.

המנומר שולט בחלונות הראווה
המנומר שולט בחלונות הראווה (צילום: עמית מנדלזון)
חברבורות בריבוע מרסיי 2011
סט חברבורות – מרסיי 2011 (צילום: עמית מנדלזון)
חברבורות בריבוע - מרסיי 2011
ועוד חברבורות כפולות - מרסיי 2011 (צילום: עמית מנדלזון)

בזמן שעולם האופנה כבר מזמן עבר לטקסטורת מנוחשות, נראה יותר ויותר כי הטרנד המנומר נמצא חזק בשלב המיינסטרים, מה שאומר גבירותיי, שזה הזמן לצנן קצת את ההתלהבות מהחברבורות. אל תזרקו את הנמרים החדשים שלכן, חס וחלילה, נמר זו קלאסיקה, רק תנו להם לנמנם קצת בארון עד לפעם הבאה.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן