Skip to content

הוארך מעצרו של החשוד בדריסה בגבעת ברנר

יניב פיירובוסקין (23) חשוד בדריסתן של הרצות שהתאמנו בגבעת ברנר. המשטרה טונת כי הטרקטורון תועד במצלמות כשהוא חוצה צומת באור אדום. החשוד גם תיקן את הטרקטורון לאחר הפגיעה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מעצרו של יניב פיירובוסקין, בן העשרים ושלוש, תושב מושב גני יוחנן בשפלה, הוארך היום בבית משפט השלום ברחובות בארבעה ימים נוספים. משטרת מרחב השפלה עצרה אמש (שלישי) את הצעיר בחשד כי פגע במכוון בצעירות וברח. מדובר בדריסה בה  נפצעו שתי רצות שרצו בדבוקה סמוך לקיבוץ גבעת ברנר. 

רכוב על הטקטורון בשטח - פיירובסקין (מתוך צילומים בפייסבוק)
רכוב על הטקטורון בשטח - פיירובוסקין (צילומים מתוך הפייסבוק)
 בשטח על גבי הטקטורון
בשטח על גבי הטקטורון

פיירובוסקין אותר על פי מידע שהצטבר בידי צוות חקירה מיוחד שהוקם לשם כך. צוות החקירה בדק בין השאר מצלמות אבטחה באזור ובאחת מהן נראה הטרקטורון לאחר התאונה, כשהוא נמלט וחוצה באור אדום את הצומת. הדבר עזר לחוקרים שבנו את פרופיל הנהג, להגיע להשערות לגבי סוג הטרקטורון ושנת יצורו. החוקרים בדקו בישובים הסמוכים ובסופו של דבר הגיעו אליו. בידי המשטרה צילומים המתעדים את הטרקטורון עם נהגו סמוך לזמן התאונה בתוך קיבוץ גבעת ברנר.

הטרקטורון. האם הוחלפו חלקים? (צילום: מתוך אתר הפייסבוק של החשוד)
הטרקטורון. האם הוחלפו חלקים?

משטרת ישראל ביקשה מבית המשפט להאריך את מעצרו בשישה ימים. בית המשפט נענה לבקשה חלקית והאריך את מעצרו בעוד ארבעה ימים. במקביל, הוציאה המשטרה צו איסור פרסום על תוכנם של סרטוני מצלמות אבטחה שצולמו בגבעת ברנר, סרטונים בהם מתועד טרקטורון שתואם את זה שתואר על ידי עדי הראייה, ולפיכך גם את זה שבבעלות החשוד.

לפי הצו, הטרקטורון המדובר תועד נכנס משערי הקיבוץ בשעה 18:20, לפני התאונה, ושוב תועד ב-18:54 וב-18:57, לאחר התאונה. עוד הוסיפו נציגי המשטרה, כי בטרקטורון שנתפס היו חלקים חדשים ונקיים, עובדה המלמדת כי הוא טופל ותוקן מייד לאחר הדריסה המיוחסת לו.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן