Skip to content

דיילי לופטהנזה משביתים את פעילות החברה ביום שישי

לופטהנזה ישראל מתכוונת למצוא טיסות חלופיות לכל לקוחתיה בחברות המשתייכות לקבוצה שלה: סוויס, אוסטריאן איירליינס, ג'רמן ווינגס ובריסל איירלינס
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ועד דיילי לופטהנזה הודיע להנהלת החברה, כי הוא מתכנן להשבית ביום שישי את פעילותה בכל נמלי התעופה בגרמניה, למשך 24 שעות. כתוצאה מכך התבטלו גם טיסות לופטהנזה בישראל.

טל מושכל, דובר לופטהנזה ישראל מסר, כי צוות החברה, בשיתוף סוכני הנסיעות, מתמקד עתה במניעת הפגיעה בנוסעים, ופועל נמרצות למציאת טיסה חלופית לכל מי שטיסתו התבטלה.

טיסות חלופיות

"הודות למבחר הטיסות בחברות התעופה הנוספות של קבוצת לופטהנזה – סוויס, אוסטריאן איירליינס, ג'רמן ווינגס ובריסל איירלינס, אפשר יהיה למצוא פתרון חלופי לכל נוסע. חברת לופטהנזה מתנצלת על שיבוש מערך הטיסות במהלך ימי העיצומים ועל אי הנוחות שנגרם ללקוחותינו", הדגיש מושכל.

חברות אזוריות ממשיכות לפעול

עוד נמסר, כי כ-600 טיסות של כל חברות התעופה האזוריות של לופטהנזה, כגון אייר דולמיטי, לופטהנזה סיטי ליין, האוגסבורג סיטי ליין ונוספות, יפעלו כסידרן, היות והדיילים שלהם לא שייכים לארגון ועד דיילי לופטהנזה.

הסיכסוך על חידוש הסכם השכר

הסיכסוך בין הנהלת לופטהנזה לבין דיילי החברה פרץ בעת הדיונים על חידוש הסכם השכר של הדיילים. הוועד דרש עליית שכר של 5%, ואילו ההנהלה הסכימה להעלותו רק ב-3.5% ובתנאי שיוגבלו שעות השירות של הדיילים ויקוצצו השעות הנוספות שלהם. תנאים שהוועד לא קיבל ולאחר איומים רבים הוא השבית ביום שישי שחלף, במשך 7 שעות את פעילות החברה. כתוצאה מכך בוטלו אז כ-190 טיסות. עתה מאיים הוועד להשבית ביום שישי הקרוב את כל טיסות החברה, במשך 24 שעות.

הדיונים על חידוש הסכם השכר עם ועד טייסי לופטהנזה טרם החל.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן