Skip to content

דיווח פלסטיני: שלושה הרוגים בתקיפת חיל האוויר ברצועה

דובר צה"ל: חיל האוויר תקף ומנע ירי רקטות לעבר ישראל. החוליה שנפגעה הייתה מעורבת בעבר בירי טילים. פלסטיני נוסף נפצע קשה. בין ההרוגים, בנו של מנהיג חמאס שנהרג ב"עופרת יצוקה"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שלושה פלסטינים נהרגו אמש בתקיפת חיל האוויר ברצועת עזה. כך מסרה הלילה סוכנות "מען" הפלסטינית. השלושה נהרגו מתקיפת ירי טילים לעבר רכב שנע במחנה הפליטים אל-מראז' שבמרכז רצועת עזה. עוד נמסר, כי מספר בני אדם נפצעו והועברו לטיפול בבית החולים שוהדא אל-אקצה שבמחנה הפליטים דיר אל-בלאח. 

"זוהתה פגיעה מדויקת במטרות" (צילום: דו"צ)
"זוהתה פגיעה מדויקת במטרות" (צילום: דו"צ)

על פי דובר צה"ל, סוכל ניסיון לירי רקטות לעבר ישראל: "כלי טיס של חיל האוויר תקף במרכז רצועת עזה חוליית מחבלים, שעסקה בהכנות אחרונות לשיגור ירי תלול-מסלול לעבר ישראלצה"ל לא יסבול כל ניסיון לפגיעה באזרחי מדינת ישראל ובחיילים וימשיך לפעול נגד כל גורם שפועל בדרכי טרור נגד מדינת ישראל. ארגון הטרור חמאס הוא הכתובת ועליו האחריות". דובר צה"ל הוסיף, כי זוהתה פגיעה מדויקת במטרה וכי מטוסיו שבו בשלום לבסיסם.

מצה"ל נמסר, גם כי המחבלים שנפגעו הם אנשי חוליה שהיו מעורבים בעבר בירי רקטות לעבר ישובי הדרום. מקורות פלסטיניים מסרו, כי אחד משלושת הפלסטינים החמושים שנהרגו הוא זכריא ג'מאל, בנו של ממדוח ג'מאל – בכיר הזרוע הצבאית של החמאס, שנהרג במהלך מבצע "עופרת יצוקה" בעזה. נהרגו גם חאלד אל-קרם וחליל אל-ג'רבה. פלסטיני נוסף נפצע באורח קשה.

ביום שני השבוע הותקף מוצב פלסטיני בתגובה לירי שלוש רקטות שהתפוצצו בשטחי ישראל. רקטה אחת התפוצצה בשטח חקלאי באזור המועצה האזורית שער הנגב וגרמה נזק קל לחממה סמוכה, אך לא נפגע איש. שתים נפלו בשטחים פתוחים, בלי לגרום נזק. 

מאז תחילת שנת 2012 פגעו בישראל יותר מ-450 רקטות.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן