Skip to content

המופע שסוגר את הקיץ: פלפלים אדומים וחריפים בפארק הירקון

ביום שני הקרוב, 10 בספטמבר, בפארק הירקון בת"א, זה יקרה: רד הוט צ'ילי פפרס יכבשו את הדשא. יובל אראל נותן כמה טיפים לקוראי "מגפון" ול-50 אלף הצופים, שמתכוננים להשתלט על הפארק
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
בשיאו של סיבוב הופעות עולמי. אנתוני, פלי, צ'אד וג'וש. צילום: יח"צ

עוד רגע והמופע המדובר של RED HOT CHILI נוחת בפארק הירקון בתל-אביב. זה יקרה ביום שני בערב – וההכנות בעיצומן. הפלפלים נחתו היום (ראשון) בישראל במטוסם הפרטי, כשהם מלווים בכ-70 אנשי צוות. הם יגיעו עם משפחותיהם וישהו בארץ כמה ימים. לפמליה הצפופה יתלוו השף הצמוד, אנשי אבטחה אישיים ועוד.

לערב אחד פארק הירקון יהפוך לכפר רוקנ'רול ותל אביב תחגוג את היותה אחת הערים שהאגדה הלוהטת ביקרה בהן. תל אביב תהפוך לקליפורניה-קשן.  הפלפלים מגיעים לכאן היישר מ"לולהפלוזה" – פסטיבל המוזיקה החשוב ביותר בעולם, שנערך השנה בדרום אמריקה (ובקיץ הבא אמור להתקיים לראשונה בישראל).

מה מצפה לקהל?

האווירה תתחמם עם ריף כהן ולהקתה בשעה 18:30. אחרי שלושה להיטים שחרכו את הרדיו, שני קליפים ששרפו את הבלוגספירה, הופעות מלאות עד אפס מקום ואלבום בכורה בהפקתה שיצא ממש בימים אלו, תעלה ריף להופעה היסטורית על בימת הפפרס, שבחרו אותה לפתוח את הערב הלוהט.

ריף כהן היא מהאמניות המסקרנות והקסומות של התקופה האחרונה, משב רוח מרענן  שהיה עד לאחרונה הסוד המתוק של חובבי המוזיקה האיכותית בארץ.

שני השירים הראשונים מתוך אלבום הבכורה של ריף, A paris  ו- J'aime   לוו בקליפים בבימויה של ריף עצמה וזכו למאות אלפי צפיות ביוטיוב ולאינספור השמעות בתחנות הרדיו בישראל.

הקוסמופוליטיות של יצירתה רכשה לה מעריצים רבים מעבר לים, מפריז ועד תימן. גם בסיכומי השנה במוזיקה הישראלית שמה של ריף מוזכר רבות כאחת התגליות של 2012  והיא מתמודדת על תואר פריצת השנה במצעד השנתי של גלגל"צ.

בשעה 19:30 יעלו ויבואו חברי להקת Fool's Gold, שיכניסו  את הקהל הישראלי לגרוב כפי שעשו בהצלחה כשחיממו את הפפרס בתחנות אחרות בסיבוב ההופעות העולמי. כעת הפפרס עומדים להגשים חלום נוסף לסולן ולמייסד הלהקה הצעירה, לוק טופ, לסגור מעגל ולהופיע לראשונה מול קהל ישראלי בארץ הולדתו.

ובשעה 20:50 – הלהקה שחיכינו לה יותר מעשור, בשיאו של סיבוב הופעות עולמי, עם אינספור להיטים באמתחתה –  אנתוני, פלי, צ'אד וג'וש יעלו סופסוף על בימת פארק הירקון.

קבלו טעימה מהמופע האחרון של הפלפלים בפסטיבל "לולהפלוזה":

סט ליסט – רשימת השירים הצפויה של הפלפלים במופע בפארק הירקון:

Monarchy of Roses ,Can't Stop ,Ethiopia ,Otherside ,Look Around, Throw Away Your Television ,The Adventures of Rain Dance Maggie , Factory of Faith ,Right on Time ,Under the Bridge ,Higher Ground (Stevie Wonder cover( , By the Way ,Californication ,Dani California, Chad & Mauro & Josh Jam , Give It Away ,Final Jam.

מידע כללי – אבטחה, אפשרויות הגעה, חניה וקופות

למתחם ההופעה בפארק רצוי להגיע בכלי תחבורה ציבוריים, ברכבים דו גלגליים (דגש על אופניים, סעו בזהירות) והכי מומלץ להגיע ברגל – זה טוב לבריאות ולעצבים. הפקת המופע הקצתה אזור חנייה מיוחד וחינמי עבור רכב דו גלגלי ואופניים.

בשל האירוע יחולו שינויים בתחבורה הציבורית. לקבלת עדכונים : "דן" *3456 , "קווים" *82254 "מטרופולין" *5990 "אגד" *2800 ורכבת ישראל *9770. כמו כן קיימת אפשרות להגיע באמצעות שאטלים של חברות האוטובוסים היוצאים מחניון רידינג למתחם האירוע ובחזרה (בעלות של נסיעה עירונית).

למי שבוחר להגיע ברכב, ולהנאת המקדימים להגיע, המפיק שוקי וויס מפנק את הקהל בחנייה חינם בחניון גני יהושע הצמוד לאתר המופע. מקומות החנייה מוגבלים וכל הקודם זוכה.  חניונים נוספים באזור הקרובים לאתר האירוע – חניון הגולפיטק, חניון הספורטק וחניון הטניס.

הנחיות משטרת ישראל לציבור המגיע להופעה: קהל המגיע מכיוון צפון מתבקש להגיע על דרך נמיר לצומת רוקח ימינה לחניון רידינג. המגיעים מכיוון איילון דרום מתבקשים להגיע למחלף רוקח ושם יופנו על ידי השוטרים לחניוני הדרייב אין. המגיעים מרחוב רוקח יופנו לחניון גני יהושע, חניון הספורטק, וחניון רידינג. המגיעים מרחוב בני אפריים יופנו בצומת שטרית לחניוני הטניס והאתלטיקה, ולחניון שברחוב רפידים. קהל המגיע מכיוון רמת גן ובני ברק מתבקש להגיע לחניוני איצטדיון רמת גן ולחצות לכיוון הפארק רגלית על גשר המכביה (שאמור להחזיק מעמד הפעם).

הקופות יפתחו למכירת כרטיסים החל מהשעה 13:00, כשההפקה שבה ומבקשת מהקהל לאסוף כרטיסים מראש מנקודות המכירה כדי להימנע מעמידה בתורים. המתחם מוקף בגדר אבטחה עם כמות שערים מספקת על מנת לרווח את הלחץ בכניסות, שייפתחו כבר בשעה 17:00.

המופע מתוכנן לכ-50 אלף צופים, כל הכרטיסים המיוחדים – היקרים והמוזלים אזלו, נותרו רק כרטיסים במחיר רגיל של 390 שקל על הדשא מאחורי הגולדן רינג והווי-איי-פי. מבחינת מכירות המופע הוא בהחלט הצלחה, משהו בסדר גודל של רוג'ר ווטרס. 

המופע יאובטח ע"י אנשי משטרה ומאבטחים. הכנסת נשק, אבוקות, חזיזים וכיו"ב, אלכוהול, בקבוקים מכל סוג, דאודורנטים, בשמים, פחיות, חפצים קשיחים, מצלמות, מצלמות וידאו, מצלמות מקצועיות, מכשירי הקלטה, בעלי חיים, שרשראות, כרזות ושלטים, וכסאות – אסורה בהחלט. וגם – חל איסור להגיע עם תיקי גב גדולים לשטח האתר.

באתר המופע יהיו דוכני מזון ושתייה, לצד דוכני מרצ'נדייז רשמיים של הפפרס, שיציגו מגוון גדול של חולצות, צמידים תיקים, ז'קטים, דיסקים ועוד. רצוי להגיע עם כסף מזומן, שכן אין אפשרות לתשלום בכרטיסי אשראי בדוכני המזון והמרצ'נדייז. לנוחיות הקהל המקדים החל מהשעה 14:00 תתבצע מכירת מרצ'נדייז מחוץ לאתר המופע – חפשו את הדגלים.

המתחם ערוך ונגיש עבור נכים גם להגעה וגם לצפייה. בעלי מוגבלויות מתבקשים לתאם הגעתם מראש עם משרדי הכרטיסים, מכיוון שמספר המקומות על רמפת הנכים מוגבל.

תהנו.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן