Skip to content

גוליבר חצתה לראשונה את רף ה-50% ברכישות באינטרנט

חברת הנסיעות האינטרנטית מסכמת את חודשי הקיץ ביותר נוסעים, יותר טיסות סדירות וזינוק בהזמנות באינטרנט. היעדים המועדפים אצל לקוחותיה היו ברצלונה וכרתים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

קצב רכישות הכרטיסים והחבילות דרך האינטרנט זינק והשנה חצתה חברת גוליבר לראשונה את רף ה-50% ברכישות דרך האינטרנט. אך מוסר מנכ"ל גוליבר, אורי אלון.

בית גאודי. ברצלונה ממשיכה לככב. (צילום: עירית רוזנבלום)
בית גאודי. ברצלונה ממשיכה לככב. (צילום: עירית רוזנבלום)

ביולי 2012 נרשם גידול של 28% ברכישות דרך האינטרנט לעומת יולי אשתקד. באוגוסט נרשם גידול של 11% ברכישות באינטרנט לעומת אוגוסט 2011. עוד רואים בחברת גוליבר מעבר לטיסות סדירות על פני טיסות הצ'ארטר וגידול של 30% בסדיר לעומת קיץ שעבר. ההערכה כי הסיבה נובעת מהזמנה מוקדמת של הנוסעים והערכה שהדבר יביא לחיסכון כספי.

הקיץ חנכה גוליבר את מדד GLV, מדד הזמנת מלונות מתקדם ולדברי אלון, כבר ניכר גידול של 113% בהזמנות חדרי מלון דרך האינטרנט לעומת אוגוסט שעבר. לפי מדד GLV, המלון שזכה במספר ההזמנות הרבה ביותר על ידי ישראלים שלא הזמינו חבילות הוא מלון אפולו בלונדון.

ברלין, שער ברנדנבורג. גם היא יעד פופולרי. (צילום: טובי פולק)
ברלין, שער ברנדנבורג. גם היא יעד פופולרי. (צילום: טובי פולק)

מנתוני גוליבר עולה כי מבחינת טיסות, ברצלונה היתה היעד המועדף על לקוחותיה בקיץ זה, אחריה ניו יורק, ברלין, אמסטרדם ופריז. יעדי חבילות הנופש המועדפים ביותר על הישראלים שהזמינו בגוליבר היו האיים היווניים כרתים ורודוס, ברצלונה, בורגס ופראג.

מנתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה (למ"ס) עולה, כי נרשמה עלייה של 4% ביציאות ישראלים לחו"ל בחודש יולי. לפי הנתונים, 512,352 ישראלים יצאו דרך האוויר ביולי 2012 לעומת 494,304 שיצאו באותה תקופה אשתקד.

"מבחינת יציאת ישראלים לחו"ל, המיתון לא מורגש", מציין המנכ"ל אלון, "אנו מרגישים שהתייר הישראלי משווה יותר מחירים, מזמין מוקדם יותר ומוזיל את המחיר על ידי רכישות דרך האינטרנט באמצעות בדיקת מחירים בכמה בתי מלון לפני רכישה. אנו מניחים שהישראלים לא יוותרו על החופשות השנתיות שלהם, אבל מעריכים שהמגמה של בדיקה והשוואה בקרב יותר נופשים רק תלך ותגדל."

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן