Skip to content

מגדל השחר בגבעתיים סיטי יוצא לדרך

כלל ביטוח רכשה זכויות לכ-33 אלף מ"ר משרדים. תדהר וסופרין השלימו בהצלחה את גיבוש הקבוצה, אשר רכשה ביום חמישי שחלף את הקרקע משטראוס ב-190 מיליון שקל. כלל רכשה קרקע לצד הקבוצה. היקף הפרויקט נאמד בכמיליארד שקל. בנק הפועלים יממן את הקמת הפרוייקט
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

קבוצת תדהר וסופרין פרויקטים גיבשו בהצלחה קבוצת רכישה לרכישת הזכויות בקרקע ברחוב ערבי נחל, ממערב לשכונת בורוכוב, בגבעתיים, מול מתחם הבורסה בר"ג. על הקרקע ניתן לבנות מגדל בן 53 קומות ובו כ- 50 אלף מ"ר משרדים, ומעליהם 149 דירות מגורים.

כלל ביטוח, רכשה במסגרת הפרויקט ולצד הקבוצה זכויות בקרקע לבניית 20 קומות משרדים, בשטח כולל של כ-33 אלף מ"ר.

שטחי מסחר בקומות הראשונות

על פי תכנון ראשוני, שתי הקומות הראשונות במגדל ישמשו כקומות כניסה עם לובאים נפרדים לשטחי המשרדים והמגורים. בקומות אלו ישולבו שטחי מסחר לשירות ורווחת דיירי ובאי המגדל והמתחם כולו. הקומות מעליהן ישמשו למשרדים, בשטח כולל של כ-50 אלף מ"ר. מעל קומות המשרדים עתיד להבנות סקיי לובי המיועד לקומות המגורים, אשר יכלול אזור קבלה ואירוח, חדר כושר ועוד. מעל קומה זו, תיבננה 149 דירות בנות 2,3 חדרים, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים.

תנאים מתלים

הדמיה של מגדל השחר, תמונה: יח"צ
הדמיה של מגדל השחר, תמונה: יח"צ

בחודש מרץ 2012 נחתם ההסכם לרכישת הקרקע, מחברת פריעלית, מקבוצת שטראוס. ההסכם כלל כמה תנאים מתלים כאשר המרכזי שבהם – התקשרות עם בנק מלווה. בשל היקפו הגדול של הפרויקט ומורכבותו, הוחלט להתנות את הסכם הרכישה בהשגת הסכם ליווי מלא, טרם רכישת הקרקע, וכן לאשר את תכנון הפרויקט בוועדות התכנון.

את הפרויקט מתכננים משרדי האדריכלים "ברעלי לויצקי כסיף", ו "אמאב אדריכלים",שניהם ממשרדי התכנון המובילים בישראל.

הבנייה תבוצע על ידי תדהר בנייה, זרוע הביצוע של קבוצת תדהר, אשר תחל בעבודות הבנייה מיד לאחר ראש השנה. את הקבוצה מנהלות חברות הניהול ההנדסי תדהר וסופרין. מגדל השחר הינו הפרויקט השני במסגרת שיתוף הפעולה של החברות. הפרויקט הראשון הינו מתחם המשרדים ברמת החי"ל, המוקם על קרקע בפינת הרחובות הנחושת וראול ולנברג.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן