Skip to content

ערב לא אדיר

דוח המבקר / אדיר מילר ספיישל אדיר מילר (ראשון, ערוץ 2) היה מבדר ומצחיק, וגם קצת צפוי וחוזר על עצמו - ובעיקר גרם לנו להתגעגע לסדרה "רמזור"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
מי אמר שידור חי? מילר. צילום מסך

אדיר מילר, אחד הקומיקאים המצליחים והמצחיקים בארץ, ידוע בשנים האחרונות בעיקר בזכות סדרת קומדיית המצבים המצליחה שלו – "רמזור". היא כל כך הצליחה שאפילו נמכרה לארה"ב, אבל שם איבדה מהקסם שלה וירדה מהמסכים לאחר עונה אחת בלבד. ולמרות זה, אצלנו "רמזור" נחשבת לאחת הסדרות הנצפות ביותר.

אמש (יום א') ערוץ 2 (רשת) העלה ספיישל, מופע שכולו אוסף של אלתורים מתוך אחת ההופעות של אדיר מילר. בניגוד להבטחות ולכתוביות – שידור חי זה לא היה, אולי התכוונו שכל הקהל שרד את ההופעה ולא היו נפגעים בנפש במהלך הצילומים.

מופע האלתורים מתחיל בבדיחה הידועה "מישהו כאן מבת-ים?" רק שבמקרה זה נשאלת השאלה "מישהו כאן מחגור?" סריה של בדיחות על מקומות שונים שהוא דולה מהקהל. בדיחות על כרמיאל (מחכים כל השנה רק למחולות), ועל אוסטרליה (אפילו דוב קואלה בשוק מזה שהוא דוב).

בהמשך השתלשלות רגילה של מופע סטנד אפ. אנו מקבלים לפי הסדר ולפי הנוהל הקבוע בדיחות על מקצועות: "לא ידידי, פשוט לא, דייל לא קרוב לטייס, מצטער"; "אז אתה כבאי? נשאר לבד עם הצינור ביד?"
ולאחר מכן בדיחות על שמות: "ערוד זה חמור? תקרא לאחיך בואש"; "שמך? רימון? אם הייתי חבר שלך הייתי בא כל היום הביתה צועק רימון וקופץ עליך".

מה שהספיישל הזה מצליח לעשות הוא להצחיק, אבל יותר מזה הוא גורם לנו להתגעגע ל"רמזור". בסה"כ אדיר מילר הוא אדיר מילר. אדיר נתן מופע מבדר מצחיק, גם אם קצת צפוי וחוזר על עצמו. 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן