Skip to content

החל מ-6 בדצמבר תפעיל וויז אייר טיסות בקו בודפשט תל אביב

מציעה טיסות במחירים של החל מ-37.99 אירו לכיוון אחד, ללא אוכל ומשקאות. נוסעים יוכלו להזמין אוכל ומשקאות תמורת תשלום נוסף. החברה תפעל בקו במקום חברת מאלב שקרסה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חברת ה- Low Cost וויז אייר (Wizz Air), השיקה אתמול קו טיסות חדש בין ישראל ובודפשט בירת הונגריה. בשלב הראשון, שיתחיל ב-6 בדצמבר השנה, מתוכננות לפעול בקו שלוש טיסות בשבוע. בכך נכנסת וויז אייר, לוואקום המסויים שנוצר מאז קריסתה של חברת מאלב ומצטרפת לטיסות שמפעילה בקו חברת אל על.

המטוסים של וויז אייר. קבוצת וויז אייר הוקמה ב-2003 ביוזמה של ששה אנשים
המטוסים של וויז אייר. קבוצת וויז אייר הוקמה ב-2003 ביוזמה של ששה אנשים

הטיסות ייצאו מתל אביב לבודפשט בימים שלישי, חמישי ושבת, כאשר המראת המטוסים נקבעה ל-20:30. הפעלת הטיסות כפופה לאישור הרשויות המוסמכות.

מחירי טיסה נמוכים

לדברי החברה, הפעלת טיסותיה לתל אביב מהווה בשורה גדולה לתיירות בישראל ולתחום הטיסות המוזלות בארץ: "לראשונה יוכלו נוסעים בין בודפשט לבין תל-אביב לזכות במחירי טיסה נמוכים באמת, בשילוב עם השרות המעולה של וויז אייר. מחיר הטיסה בין תל-אביב לבין בירת הונגריה הוא החל מ-38 אירו לכיוון אחד, כולל מסים, שזו עלות נמוכה משמעותית מעלות כרטיס רגיל בחברות תעופה גדולות", מדגישה החברה. לדבריה, ניתנת אפשרות לנוסעים להזמין בטיסה אוכל ומשקאות תמורת תשלום נוסף.

נוסעים יוכלו להזמין את הטיסות הזולות ביותר בקו בודפשט-תל-אביב באמצעות אתר האינטרנט – wizzair.com.

מצפים לכ-45 אלף נוסעים

ג'וזף ואראדי, מנכ"ל וויז אייר, אמר: "אנחנו מקווים כי מחירי הטיסות הנמוכים שלנו יהוו כוח מניע ליצירת נפח תיירות גדול יותר, הן בבודפסט והן בתל-אביב, כאשר הקו החדש שלנו צפוי להטיס כ-45 אלף נוסעים בשנת הפעילות הראשונה. עם מחירי טיסות המתחילים ב- 37.99 יורו, הקשר התעופתי לבודפשט יהיה עכשיו אטרקטיבי לתיירות ולנופש בערים, והוא יהווה גם ערך מוסף ללא תחרות לאנשי עסקים. התיירים מישראל יוכלו ליהנות מאתרי הספא, הגסטרונומיה והיקבים המוכרים ברמה העולמית של הונגריה, ואנו ממליצים להם למהר ולחטוף את הכרטיסים הזולים ביותר דרך אתר האינטרנט שלנו".

שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב, שתמך בהסכם שמיים פתוחים ופעל נמרצות לקדמו אמר כי: "כניסתה של חברת וויזאייר לקו לישראל היא הבעת אמון בישראל כיעד תיירותי אטרקטיבי שתביא להגברת התחרות ולהוזלת מחירי הטיסות הן עבור תיירים והן עבור ישראלים. אני מברך על כניסת כל חברת תעופה לפעילות בקו לישראל, מהלך שיגדיל את הקיבולת ויגביר את מספר התיירים המגיעים לארץ".

15 בסיסי פעילות תעופתית

קבוצת וויז אייר הוקמה ב-2003 ביוזמה של ששה אנשים, בראשותו של ג'וזף וראדי, מנכ"ל הקבוצה ובתוך כשלושה חודשים היא עברה את הליכי הרישום והייתה מוכנה לטיסות. הטיסה הראשונה המריאה ב-19 במאי 2004. כיום יש לוויז אייר 15 בסיסי פעילות תעופתית בפולין, בהונגריה, בבולגריה, ברומניה, בליטא, באוקראינה,  בסרביה ובצ'כיה והחברה מפעילה כ-220 קווי טיסה מוזלים ב-29 מדינות ובין 80 יעדים. היא מפעילה כיום  שתי חברות תעופה: וויז אייר הונגריה ווויז אייר אוקריאינה.

לחברה המעסיקה כ-1,500 עובדים, יש 36 מטוסי איירבס A320, בגיל ממוצע של פחות משלוש שנים. בכל 36 המטוסים מותקנים 180 מושבי עור נוחים. "מטוסים חדשים אלה מייצגים את הטכנולוגיה העדכנית ביותר, העוזרת לשמור על העלויות התפעוליות הנמוכות שלנו. בשנים הקרובות אנו מתכננים לרכוש מטוסים נוספים כדי לצי של 132 מטוסים עד 2017", נמסר מהחברה.

1 Comment

  1. משיעל כליר
    16 בספטמבר 2013 @ 23:29

    אני מעוניינת להיות חברה ולשלוח לי כל המבצעים לטיסות מתלאביב לבודפשט או לבוקרשט

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן