Skip to content

אב אנס את שלוש בנותיו במשך 21 שנה

האם הואשמה ששתקה ואף התעללה בבנותיה. זוג ההורים מכחיש. המשטרה: יש בידינו ראיות מצולמות. בירושלים נעצר אב מהעולם החרדי, החשוד בביצוע עבירות מין בבנותיו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מעשי אונס, מעשי סדום, מכות עם מקלות, חוטי חשמל וחגורה, הדחת מים על הראש באסלה, מיוחסים לזוג הורים מהמרכז, בכתב אישום מחריד שהוגש היום (רביעי) לבית משפט המחוזי בתל אביב. האב מואשם במאות מעשי אונס וסדום בארבע בנותיו, שנמשכו לא פחות מ-21 שנה. האם, לפי כתב האישום, ידעה על מעשי האב, שתקה ואף התעללה באורח קשה בבנותיה. הפרקליטות טענה היום, כי בידיה ראיות מפורטות ומצולמות לגבי עבירות המין וגם לעבירות ההתעללות של ההורים.

מכתב האישום עולה, כי "מעשיו של הנאשם, לאורך התקופה המתוארת בכתב האישום, נעשו תוך שימוש בכוח או איום בו, ובמצב שמנע את התנגדותן של המתלוננות. הנאשם ביצע את מעשיו תוך ניצול תמימותן של הקטינות, סמכותו כהורה, חששן ממנו וניצול האמון שנתנו בו".

כתב האישום הוגש באישור היועץ המשפטי לממשלה, שהתיר לכלול בו עבירות מין שבוצעו גם לפני 20 שנה. החוק מתיר זאת בהיתר מיוחד. האם, לעומת זאת, לא הואשמה בעבירות אלימות שלגביהן חלה התיישנות. לפי כתב האישום, הבנות, שהן כיום בשנות השלושים, העשרים והעשרה לחייהן, סיפרו כי כאשר הבת הבכורה הייתה בת 11, היא ישנה עם אביה במיטת הוריה, ואז החל האב לבצע בה מעשים מיניים, תוך שהוא אומר לה ש"יעשה לה נעים", ובזמן זה ישנה האם על הספה בסלון. במקרה אחר הייתה הבת עם אביה בבית חולים. שם, לפי כתב האישום, בעת שהאב היה איתה באותה מיטה, ביצע בה פעם נוספת עבירות מין, תוך שהוא מזהיר אותה לא להרעיש כדי שלא יתפסו.

מאוחר יותר עברה המשפחה להתגורר ביישוב אחר ובביתם החדש היה חדר על הגג, שם עברה הילדה להתגורר. האב נאשם, כי במשך כשנה, הוא ניסה לבצע שם בבתו מעשי סדום ומעשי אונס, תוך שימוש בכוח, ותקף אותה בהזדמנויות שונות. במקרים אחרים, שבהם לא הצליח לאנוס אותה כי התנגדה, ביקש ממנה לבצע בו מין אוראלי. האב הפעיל גם מניפולציות רגשיות על הילדה. על פי כתב האישום, כאשר הנערה הייתה בת 14, היא סיפרה ל"יועצת" שאליה לקח אותה אביה על מעשיו ועל כך שאביה רואה בה אישה שנייה, ואז גערה בה ה"יועצת" ואמרה לה להפסיק לפתות את אביה.

האב נאשם כי במשך כ-11 שנים, מאז שהילדה השנייה הייתה בת שש וחצי, הוא תקף אותה מינית, ביצע בה מעשים מגונים ואנס אותה במקומות שונים בביתם. באחד המקרים, כך נכתב, ראתה האם את המעשים ואז צעקה על הבת, שהייתה כבת תשע או עשר, "מה את עושה?" ולקחה אותה מהחדר. במקרה אחר ביצע בה מעשים מיניים כאשר אחיה הפעוט ישב לידם וצפה בטלוויזיה.

לגבי האם ששתקה ולא הגנה על בנותיה נכתב בכתב האישום, כי נהגה להכות ארבע מבנותיה באמצעות חגורה, מקלות וחוטי חשמל ולכלוא אותן בשירותים במשך שעות. באחד המקרים, רדפה האם אחר האחות הבכורה עם מגהץ רותח, קירבה אותו לפניה ואמרה לה ש"תסיר את עורה ממנה ותכין ממה אהיל". במקרה אחר, חתכה לה את היד ודחפה את ראשן של שתיים מהבנות לאסלה ואמרה "תיחנקו שתיכן".

הפרקליטות ביקשה היום מבית המשפט להאריך את מעצרו של האב עד תום ההליכים המשפטיים נגדו, וכן לשחרר את האם בתנאים מגבילים. האב נאשם בסעיפים רבים של אונס, מעשי סדוםמעשים מגונים וניסיון לבצע עבירות מין. האם מואשמת, בין היתר, באי-דיווח ובסיוע למעשה. 

פרקליטו של האב, עורך הדין עלאא' מסארווה מטעם הסנגוריה הציבורית, מסר בעקבות הגשת כתב האישום, כי מרשו "מכחיש מכל וכל את האישומים המיוחסים לו. הוא אף מספק בחקירתו הסבר מפורט לתלונות נגדו".

פרקליטה של האם, עו"ד ישר יעקבי, גם הוא מטעם הסנגוריה הציבורית, מסר כי מרגע מעצרה היא הכחישה את כל העבירות המיוחסות לה. יעקבי: "היא מעולם לא ידעה על תקיפה מינית שביצע בעלה בבנותיה, אם אכן הייתה כזאת. כמו כן, היא כופרת באישומים שנהגה בברוטאליות כלפי הילדות ועובדה שהצלחנו לשחרר אותה למעצר בית".

משטרת ירושלים עצרה הלילה (שלישי) תושב ירושלים, דמות מוכרת מהעולם החרדי, החשוד גם הוא בביצוע עבירות מין בבנותיו. נודע כי מעצרו התבצע לאחר חקירה סמויה של היחידה הארצית לחקירות הונאה. המשטרה תבקש להאריך היום את מעצרו.

אתמול נעצר נער חרדי בן 11 מבית שמש, החשוד שאנס את אחותו בת ה-10  במשך מספר חודשים. במקביל לכך נעצרו עוד נער בן 15 ונער בן 14 החשודים ששיתפו פעולה והיו מעורבים במעשי האונס. מעצרם הוארך בבית משפט השלום.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן