Skip to content

כתב אישום בגין הריגה הוגש הבוקר נגד שושן ברבי

ברבי מואשם בתאונת הפגע וברח בנתניה, בה נהרגו שלוש בנות משפחה אחת, הוא מואשם כי נהג בשכרות, נמלט והסתתר באזור התעשייה בנתניה. התביעה מגדירה אותו כ"פצצה מתקתקת"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כתב אישום הוגש הבוקר (שישי) בבית משפט המחוזי בלוד נגד שושן ברבי, בגין הריגתן של סבטלנה יגודייב (53), בתה שושנה יגודייב (25) וקרובת משפחתן, אלכסנדרה רובינוב (66) והפקרתן על הכביש. בנוסף הואשם ברבי בנהיגה בשכרות, בשיבוש הליכי משפט, הדחה בחקירה ובאחזקת סם לצריכה עצמית ושימוש בסמים.

"פצצה מתקתקת". שושן ברבי
"פצצה מתקתקת". שושן ברבי

מכתב האישום עולה, כי ברבי שתה לפני תאונת הפגע וברח בנתניה בה הוא מואשם לפחות שמונה בקבוקי בירה וכוס וודקה עם רד בול. למרות זאת, נהג ברבי ברכב, כשלצידו אורן חנונה, אשר נגדו כבר הוגש כתב אישום ביום רביעי השבוע. הוא נהג ברכב במהירות מופרזת, כשמוזיקה חזקה בוקעת מן הרכב, ולא חגר חגורת בטיחות.

עוד מתואר בכתב האישום כי ברבי פגע עם חזית הרכב בשלוש הנשים, שחצו את מעבר החצייה, והן הוטחו בעוצמה רבה אל הקרקע ונהרגו במקום. במקום להזעיק עזרה, ברבי המשיך בנסיעה – עד שהרכב נעצר, 156 מטרים ממקום התאונה, בגלל הנזקים שנגרמו למכונית. ברבי וחנונה התכוונו להימלט, אבל מכיוון שהרכב לא התניע, ברבי התקשר לרעייתו ניצה וביקש ממנה להגיע למקום ולאסוף אותו. הוא הוסיף ופנה ליוחאי גליקסמן, ודרש ממנו לגשת לתחנת המשטרה ולמסור כי הוא זה שגרם לתאונה. ברבי אמר לגליקסמן, כי גרם לתאונת דרכים בה נפגע אדם. הוא גם אמר לו, כי קיים סיכוי שגליקסמן עצמו ייעצר בשל כך, ואולם הוא ידאג לו לעורך דין טוב, שיביא לשחרורו ממעצר בתוך 24 שעות.

לאחר מכן נמלט ברבי והסתתר במשרד באיזור התעשייה בנתניה, עד שנעצר בתום מצוד נרחב. בזמן שהותו שם, השתמש ברבי בקוקאין ובחשיש. "נסיבות המקרה שבפנינו חמורות ביותר. נהיגתו של המשיב, לאחר שצרך משקאות אלכוהוליים, משולה ל'פצצה מתקתקת' ומעידה על מסוכנותו הרבה לציבור", נכתב בבקשת המעצר. "לדאבון לב, הסיכון התממש ולא חלף זמן רב עד שהתרחשה תאונת הדרכים הקטלנית. הפקרתן של המנוחות על ידי המשיב וחברו, הימלטותו אל מקום מסתור עד שנלכד בידי המשטרה, וכן שיבוש הליכי החקירה שביצע באמצעות גליקסמן, מלמדים כי המשיב מרוכז בעצמו ואינו בוחל בשום אמצעי על מנת להימלט מאימת הדין".

[related-posts title="ידיעות קודמות בנושא"]

 

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן