Skip to content

חשד: גבר רצח אישה והתאבד בחורשה ליד עין הוד

האישה נמצאה מחוץ למכונית עם גרון משוסף והגבר נמצא תלוי על עץ בקרבת מקום. נודע כי אלו בני זוג שהיו מאורסים. המשטרה חוקרת
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

גופותיהם של גבר ואישה, חכים כיוף (26), בעל פנצ'ריה מעוספיה, ואיהם קדור (19) מדליית אל כרמל, נמצאו הבוקר (שבת) ללא רוח חיים בחורשה הסמוכה לכפר עין חוד, השוכן בסמיכות לכפר האמנים עין הוד שבמבואות הכרמל. צוות מד"א שהוזעק למקום קבע את מותם.

בני הזוג שנרצחו (צילום באדיבות סוכנות פאנט)
בני הזוג שנרצחו (צילום באדיבות סוכנות פאנט)

מחקירה ראשונית עולה, כי השנים הגיעו ככל הנראה ברכב שנמצא במקום. האישה נמצאה כשגרונה משוסף בסכין או בחפץ חד ואילו הגבר נמצא תלוי על עץ לא הרחק ממנה. עוד נודע שמדובר בבני זוג מאורסים, תושבי  הכפרים עוספייה ודלית אל כרמל. בין המשפחות התגלע סכסוך ואתמול אף הותקף הגבר על ידי בני משפחת האישה ונפגע בראשו, בשל כך נעצרו שניים מאחיה.

מפקד משטרת זכרון יעקב, סגן-ניצב שמעון בן שבו, אמר כי כל כיווני החקירה עדיין פתוחים וכן האפשרות שמדובר ברצח כפול, בהתאבדות כפולה או ברצח והתאבדות. גופות הגבר והאשה הועברו לנתיחה במכון לרפואה משפטית באבו כביר. עוד נודע כי בחקירת המשטרה התברר, כי בני משפחתה של האשה דיווחו אמש למשטרה על היעדרה. סנ"צ בן שבו אישר כי על גופת הגבר נמצאו סימני אלימות, אך לא ציין אם הם תוצאה של האלימות שהופעלה כלפיו לפני האירוע או שמדובר בסימני חבלה טריים. כאמור, נסיבות המקרה לא ידועות עדיין. המשטרה חוקרת.

בחודש שעבר רצח גבר (49) את זוגתו ביריה ושם קץ לחייו, לא לפני שירה גם בבנה בן ה-14, שנפצע קשה והוחש לטיפול בבית החולים רמב"ם בחיפה. כאשר הבן שב להכרתו הוא סיפר כי שמע קול ירי, נכנס לחדר השינה של אמו ואז נורה גם הוא על ידי אביו החורג.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן