Skip to content

פגע וברח בגבעת ברנר: החשוד הודה ושחזר את מעשיו

יניב פיירובוסקין, החשוד בדריסתן של שתי רצות באזור קיבוץ גבעת ברנר, שחזר היום את האירוע במלואו. לדברי המשטרה, החשוד הביעה חרטה מלאה וסיפר כי התכוון רק ללמדם לקח ולהעיף עליהן חול, אך החליק ופגע בבנות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כשבועיים לאחר שהכחיש נמרצות את מעשיו, נהג הטרקטורון, יניב פיירובוסקין (23), שדרס את שתי הרצות בחולות שליד קיבוץ גבעת ברנר, שחזר את מעשיו. על כך הודיעה הבוקר משטרת מרחב השפלה.

הודה, שיחזר והתחרט. פיירובוסקין
הודה, שיחזר והתחרט. פיירובוסקין

לדברי ההודעה, במהלך סוף השבוע, הודה הנהג בדריסתן של טיגיסט ביטאו (15) ודראיט בלטה (19), בתאונת הפגע וברח שאירעה לפני שבועיים. בעקבות הודאתו, שיחזר  הבוקר החשוד את האירוע עצמו. לפני כשבועיים, בשעות הערב המוקדמות של יום שישי, נפגעו שתי הרצות  לאחר שפיירובוסקין, רכוב על הטרקטורון, פגע בהן ונמלט. מהחקירה הסתבר כי החשוד סובב את הטרקטורון לאחר שהעירו לו על נהיגתו הפרועה, שב על עקבותיו ונסע ישירות לעבר הרצים. הוא פגע בשתי הרצות. מעוצמת הפגיעה נפצעו השתיים, האחת קשה והשנייה באורח ובינוני.

כארבעה ימים לאחר האירוע הצליח צוות החקירה המיוחד לעצור את  פיירובוסקין, לא מעט בזכות מצלמות אבטחה שתיעדו אותו רוכב על הטרקטורון בקיבוץ סמוך לזמן האירוע. פיירובוסקין, שהספיק להחליף חלקים מכיסוי הפלסטיק של כלי הרכב, הכחיש כול מעורבות בתאונה. הבוקר, כך הודיעה המשטרה, הוא ביצע שחזור מלאה של המעשה ואף הביע חרטה מלאה על מה שקרה.

לדבריו, הוא נפגע מההערות והחליט ללמדאת הרצים לקח. לכן חזר על עקבותיו. לדבריו, התכוון רק ללמדם לקח ולשוב ולהעיף עליהם חול, אך כוונתו זו השתבשה, הטרקטור החליק ופגע בשתי הבנות. ביום ראשון האחרון האריך בית משפט השלום ברחובות את מעצרו בפעם השנייה, לאחר שהמשטרה טענה כי החקירה בעיצומה וכי בוצעו פעולות חקירה רבות, שהביאו לידי התקדמות ממשית.  

מחר יובא החשוד להארכת מעצר נוספת והתיק יועבר לידי פרקליטות מחוז מרכז לשם הכנה והגשה של כתב אישום נגדו. מפקד מחוז המרכז, ניצב בני סאו, ברך את הצוות ואמר כי "פעם נוספת מוכח שזרועה הארוכה של משטרת ישראל מגיעה לעבריינים נמלטים", הוא הוסיף: "העבודה המקצועית של צוות החוקרים הביאה להודאה. אני תקווה כי בעקבות כך נהגים המעורבים בתאונות יחשבו פעמים בטרם יפקירו פצועים".

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן