Skip to content

נעצר נהג טרקטורון, שניסה לדרוס שוטרים ופגע בניידת

במהלך מבצע משטרתי באיזור קריית מלאכי לתפיסת נהגי טרקטורונים מפירי חוק, נעצרו בעלי שלושה טרקטורונים. על אחד מהם, שנהג בפראות, ישבו שלושה ילדים: שני פעוטות וילד בן 11, ללא קסדות וללא אמצעי מגן אחרים. הנהגים נעצרו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

 

דלת הניידת שנפגעה מטרקטורון (צילום: דובר המשטרה)
דלת הניידת שנפגעה מטרקטורון (צילום: דובר המשטרה)

במהלך מבצע של ימ"ר אגף התנועה ומשטרת קריית מלאכי אתמול (שישי), נגד טרקטורונים הנהוגים בפראות, ללא רישוי או לא ציוד בטיחות מתאים, נעצרו שלושה רוכבי טרקטורונים. שני טרקטורונים נגררו לתחנה ונתפסו כמוצגים משפטיים ולשני רוכבים נוספים נרשמו הזמנות לדין.

במהלך המבצע נגח טרקטורון בניידת משטרה בעת שניסה להימלט מהשוטרים. רכבו עליו אב ובנו, תושבי מושב הודיה באזור ניצנה. הנהג (הבן) נעצר ובבדיקת זהות עלה כי מדובר בנהג שהורשע בשנת 2011 בבית המשפט ונפסל מלהחזיק רישיון נהיגה במשך שלוש שנים. בית המשפט גם הטיל עליו מאסר על תנאי אם ינהג בתקופת הפסילה. בחקירתו הוא שמר על זכות השתיקה. אביו, שישב מאחוריו, השתולל וניסה למנוע פיזית את מעצר בנו. הוא נעצר, אך שוחרר בליל שישי לביתו. הבן הובא היום עם צאת השבת להארכת מעצר בבית משפט השלום.

סנ"צ ידידיה סבג, מפקד ימ"ר אגף התנועה במשטרת ישראל, אמר כי היחידה בפיקודו פועלת כל שבוע במקום אחר בארץ, כדי למגר את תופעת הבריונות בנהיגה פרועה על גבי רכבי שטח. הוא שיבח את צוות הבילוש בפיקודו של רס"ר משה חי, שהצליח להשתלט על רוכבי הטרקטורון. לדבריו, נהג הטרקטורון שסירב לעצור לקריאת השוטרים לבדיקה, ניסה לנגח את השוטרים לאחר שירדו מהניידת, בעת שניסה להימלט. לדבריו, השוטרים פעלו תוך כדי סיכון חיים ממשי.

נהג עם ילדים ללא מיגון על גבי הטקטורון בזמן שנעצר (צילום: דובר המשטרה)
נהג עם ילדים ללא מיגון על גבי הטקטורון בזמן שנעצר (צילום: דובר המשטרה)

במקרה אחר זיהה צוות מג"ב טרקטורון, שנהגו נוסע בפראות ויחד עמו שלושה ילדים בגילאים 2.5, 3.5 ו-11, ללא קסדות וללא אמצעי מיגון. צוות מג"ב הזעיק למקום את המסוק המשטרתי וכוחות קרקעיים נוספים. פעמיים לפחות כרז צוות המסוק לרוכב לעצור, כשהוא מכוון את כוחות הקרקע לכיוון הרוכב. מתוך חשש לתאונה של הרוכב עם הילדים, נערכה המשטרה לחסום את דרכו במעגלים רחוקים. בסופו של דבר נלכד רוכב הטרקטורון על ידי כוחות הקרקע. הוא נעצר והילדים שהיו עמו הועברו בשלום למשמורת בני המשפחה. הטרקטורון נתפס כמוצג.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן