Skip to content

נתניהו: מי שמציע להכיל איראן גרעינית – "קובע סטנדרטים חדשים לטיפשות האנושית"

העימות בין ראש הממשלה נתניהו לבין הממשל האמריקני - לא נרגע. בראיונות שנתן ראש הממשלה נתניהו לרשתות ה-NBC וה-CNN הוא תובע שוב שרטוט קווים אדומים לאיראן מצד ארה"ב. ראש הממשלה תוקף את אלה הקוראים להכיל את התגרענותה של איראן וקובע כי מדובר ב"סטנדרטים חדשים של טיפשות אנושית". הראיונות המלאטים ישודרו בערב
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

העימות בין ראש הממשלה, בנימין נתניהו, לבין הממשל האמריקאי נמשך במלוא עוזו. ראש הממשלה, נתניהו, בראיונות שהעניק לרשתות NBC ו-CNN ממשיך לתבוע מהממשל בארה"ב לשרטט קווים אדומים ברורים לאיראן. לעומתו, שר ההגנה האמריקני, ליאון פאנטה, מסביר  בראיון למגזין "פוריין פוליסי", מדוע לא תשרטט ארה"ב את הקווים האדומים האלה.

"סטנדרטים חדשים לטיפשות האנושית". בנימין נתניהו. (צילום: ציפי מנשה)
"סטנדרטים חדשים לטיפשות האנושית". בנימין נתניהו. (צילום: ציפי מנשה)

בראיון ל-NBC, אומר ראש הממשלה למראיין דייוויד גרגורי כי האיראנים "מציבים את הקנאות הדתית שלהם מעל להישרדותם" ואומר: "הם שולחים מחבלים מתאבדים לרחבי העולם – לא הייתי סומך על הרציונליות שלהם. ההנהגה באירן היא קנאית באופן בלתי ייאמן, זו אותה קנאות ששלחה את ההמון להסתער על השגרירויות שלכם ברחבי המזרח התיכון"

נתניהו מאזכר בדבריו את המהומות והמתקפות על שגרירויות ארה"ב, שהיו בעולם האיסלאמי בעקבות הסרט "תמימות המוסלמים". "האם אתם רוצים שלקנאים האלה יהיה נשק גרעיני?", הוא שואל.

על הדיעות שמושמעות בתקשורת בארה"ב כי עדיף להכיל איראן גרעינית, מאשר לתקוף את המתקנים הגרעיניים בתחומה, אומר ראש הממשלה: "שמעתי שאנשים מסוימים אומרים, למעשה, קראתי זאת בעיתונים אמריקניים, 'אם תנקטו פעולה, זה יהיה הרבה יותר גרוע מאיראן עם נשק גרעיני'. יש כאלה אפילו שאמרו שאיראן חמושה בנשק גרעיני תייצב את המזה"ת. אני חושב שאנשים שאומרים דברים כאלה קובעים סטנדרטים חדשים לטפשות האנושית".

[related-posts]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן