Skip to content

גבר התקשר הבוקר למשטרה והודיע שרצח את אשתו

גבר שרצח בעבר את אשתו הראשונה, רצח הבוקר את אשתו השנייה בשנות הארבעים לחייה. לזוג ילדה בת ארבע
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
(צילום: דובר המשטרה)
(צילום: דובר המשטרה)

גבר בן 65 התקשר הבוקר (שלישי) למשטרה והודה כי רצח את אשתו הפיליפינית. כוחות מד"א והמשטרה, שמיהרו להגיע לביתם בדרך חברון בעיר, מצאו את האישה, כבת ארבעים, ללא רוח חיים. ילדתם בת ה-4, שהייתה בדירה, הועברה לטיפול שירותי רווחה. הגבר נעצר ומשטרת מרחב איילון פתחה בחקירת האירוע ונסיבותיו.

סגן ניצב נמרוד דניאל, מפקד תחנת גלילות, סיפר כי "בשעה חמש לפנות בוקר התקשר אדם למוקד המשטרתי והודיע שרצח את אשתו. שוטרי סיור של משטרת גלילות הגיעו למקום ומצאו אותה דקורה וללא רוח חיים. לא היו תלונות בעבר ולא ידוע לנו על אלימות בין בני הזוג".

יחד עם זאת, נמסר מהמשטרה, כי הגבר מוכר להם בגין עבירות אלימות קודמות שביצע כלפי אשתו הראשונה. בעבר נמצא לא כשיר לעמוד לדין. בחקירת המשטרה התברר כי לפני 21 שנה, רצח האיש את אשתו הקודמת. במשפטו, נמצא האיש לא כשיר לריצוי עונש מאסר ואושפז בבית החולים הפסיכיאטרי אברבנאל במשך 14 שנים.עוד נודע כי בחקירתו טען הגבר כי אשתו לא הייתה נאמנה לו. הוא אמר כי היא ניצלה אותו, בילתה במקומות מפוקפקים. הוא אמר כי מעשיה של אשתו עוררו את קנאתו. בנוסף הוא טען כי ניסה לדבר איתה כמה פעמים, אך ללא הצלחה והיא המשיכה במעלליה. הוא סיפר כי רצה לבטל את הוויזה בישראל. סנגורו, עו"ד ניר אלפסה מהסנגוריה הציבורית, הגיב היום ואמר כי מרשו קושר את עצמו למיוחס לו. עקב עברו וכיוון שנמצא בעבר לא כשיר לעמוד לדין, יבקש היום עורך הדין לשלוח את מרשו לבדיקה פסיכיאטרית.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן