Skip to content

ליגת ווינר בכדוריד חוזרת

ליגת הכדוריד הבכירה של ישראל תיפתח מחר. האלופה מכבי ראשל"צ תתמודד עם עירוני רחובות, כמו גם מפגש עולות בין מכבי ר"ג להפועל קרית אונו/גני תקווה. יו"ר האיגוד: "הליגה חיה ותוססת, הלוואי ותימשך הדרמה גם העונה"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אירוע פתיחת העונה של ליגת ווינר בכדוריד התקיים (רביעי) בהדר יוסף, בהשתתפות יו"ר האיגוד דורון שמחי, מנכ"ל הטוטו איציק לארי, מאמן נבחרת ישראל הנכנס דראגן ג'וקיץ', יושבי הראש, הקפטנים והמאמנים של קבוצות ליגת ווינר. באירוע בלט אבישי סמולר – הכוכב הגדול של הכדוריד הישראלי שחוזר לשחק כאן אחרי חמש שנים בליגה הטובה בעולם, הבונדסליגה הגרמנית. באירוע נערך טקס פרידה משלמה הופמן מאמן הנבחרת היוצא, שאיחל הצלחה למאמן הנכנס ג'וקיץ'.

ליגת ווינר בכדוריד תפתח מחר (חמישי) במשחק בין האלופה מכבי סרוגו ראשל"צ לבין עירוני רחובות (19:45, שידור ישיר בערוץ הספורט), כשמירב העניין יתרכז בחזרה של גלעד מאור, המאמן שהוליך את הצהובה לעידן התארים וההצלחות, לבית מכבי. מאור שזכה בתואר מאמן העונה, סיפר: "אני מתחיל להרגיש את זה, ואתמול זה עבר הרבה בלילה. זה יהיה מרגש מאוד לחזור הביתה, היו ימים גדולים של תארים אבל אצטרך להתרכז בכדוריד ובקבוצה החדשה שלי".

עוד מחר – מפגש העולות בין מכבי ארזים ר"ג לבין הפועל קרית אונו/גני תקוה. ביום שישי יתקיימו יתר משחקי המחזור הראשון, בהם המפגש המסקרן בין בני הרצליה למחזיקת הגביע הפועל אלטשולר שחם ראשל"צ.
אבישי סמולר, ששיחק בחמש השנים האחרונות בבונדסליגה, וחוזר ארצה למועדון שבו גדל הפועל ראשל"צ, הנחה את טקס המצטיינים: בויאן בוטוליה, כוכבה של הפועל ראשל"צ, הוא גם שחקן העונה שעברה בליגת ווינר, גלעד מאור – מאמן העונה, טל הרשקוביץ – תגלית העונה. סמולר: "זו הייתה חוויה מדהימה אבל כיף לחזור לארץ. קשה לסכם 5 שנים בכמה רגעים. זו ללא ספק התקופה היפה בחיי. במועדון כמו הפועל ראשל"צ הציפייה היא ללכת על כל התארים. זו לא תהיה משימה קלה אבל נעשה את המאמץ".

יו"ר האיגוד, דורון שמחי: "סיום העונה שעברה היה מותח בצורה בלתי רגילה והראה כי הליגה חיה ותוססת, הלוואי והעונה תמשך הדרמה. גם השנה זהות האלופה אינה ידועה וכל קבוצה מהגדולות יכולה לזכות בתואר. במקביל, אנחנו נמשיך לקדם ולהתקדם במסגרת עידן סגל הזהב ולהעלות את הכדוריד עוד מדרגה".

שלמה הופמן, המאמן היוצא של הנבחרת שמצטרף לא.ס סביון: "כולנו עם הנבחרת, לא יהיו משחקים קלים וצריך הרבה סבלנות על מנת להצליח. משפחת הכדוריד תעמוד מאחורי הנבחרת וחשוב שכולנו נהיה מאוחדים סביבה, הרי שהצלחת הנבחרת תהווה הצלחה לכל הענף".

הופמן איחל הצלחה למאמן הסרבי הנכנס של נבחרת ישראל, דראגן ג'וקיץ', שאמר: "אני שמח להיות כאן, זה כבוד גדול. אני לא מאמין בהרבה דיבורים, אלא בעבודה קשה ומשותפת. רק ביחד נוכל לעשות עבודה טובה ולהביא להישגים רבים יותר. יש כאן פוטנציאל טוב לכדוריד, ואני מאחל לכולם שנה טובה, שתהיה מהנה ומוצלחת"

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן